تودیع فرماندار سابق و معرفی سرپرست جدید فرمانداری ورامین

مراسم تودیع فرماندار سابق و معرفی سرپرست جدید فرمانداری ورامین با حضور معاونان استانداری تهران و مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم که از ساعت ده و 30 دقیقه صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری ورامین برگزارشد معاون سیاسی استاندار تهران حکم سرپرستی فرمانداری ورامین را به محمد رضا یوسفی ابلاغ کرد.

یوسفی پیش از این مدیر کل سیاسی استانداری تهران بود که سابقه سرپرستی فرمانداری شهرستان شهریار را نیز در کارنامه دارد. به گفته خودش تاکنون 12 بار تودیع ومعارفه شده است .

امروز همچنین از زحمات 32 ماهه محسن خوانساری فرماندار سابق ورامین قدردانی شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین که به عنوان آخرین سخنران مراسم تودیع ومعارفه سخن می گفت ، افزود: در مسئولیت جدید کمترحرف خواهم زد وتلاش می کنم بیشتر عمل کنم.

وی بابیان اینکه ورامین استعداد فراوانی دارد گفت : تمام توان خود را به کار می برم تا حق این شهرستان که برند انقلاب را نیز در کارنامه دارد از منابع گوناگون بگیرم و تا حق مردم را نگیرم، آرام نخواهم نشست.

سرپرست جدید فرمانداری ورامین به داشتن شش مسئولیت پیش از پست جدید اشاره کرد و افزود: برای رسیدن به این سمت ها حتی یک رایزنی هم نکرده ام و اکنون نیز حتی سه ثانیه به دنبال فرمانداری ورامین نبوده ام و برای موفقیت دست به زانوهای خود می گذارم.

وی گفت : بنده با برنامه وارد ورامین شده و برای این شهرستان برنامه دارم که باید اجرایی شود ، با شناخت ، شهرستان ورامین را انتخاب کردم و اعلام داشتم که اگر قرار است، فرماندار بشوم فقط به ورامین می روم.

یوسفی اضافه کرد: شهرستان ورامین توانمندی ها و استعداد بالایی دارد و با تلاش و برنامه ریزی نشان خواهیم داد که می شود کار کرد، زیرا معتقدم که مدیریت کردن پول نمی خواهد.

سرپرست جدید فرمانداری ورامین با اشاره به تعداد بالای جلسات در فرمانداری و ضرورت کاهش آن، متذکر شد: به جای 84 جلسه مختلف ، برگزاری سه جلسه برای اجرای کار ها ، کفایت می کند.

وی اخلاق را محور فعالیت خود اعلام کرد و گفت: از درگوشی صحبت کردن دوری خواهد شد و اجازه نخواهم داد کسی با من حرف پنهانی بزند.

یوسفی افزود: در اتخاذ تصمیمات نیز به صورت گروهی عمل خواهم کرد و برای ارزیابی دستگاه های اجرایی نیز برنامه دارم و وحدت را سرلوحه فعالیت ها قرار خواهم داد.

سرپرست جدید فرمانداری ورامین با بیان اینکه اجازه دخالت در مسایل مدیریتی و عزل ونصب مسولان ادارات به هیج فرد داده نخواهد شد گفت: من جلوی همه راه می روم و اجازه دخالت به هیچکس را در انتصابات نخواهم داد و صداقت با مردم را در برنامه های خود قرار داده و همه مسائل به غیر از موضوعات شورای تأمین را با مردم در میان خواهم گذاشت.

شهرستان ورامین با حدود 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران قرار دارد.

205/201

کد خبر: 662311

وب گردی

وب گردی