کارلوس باکا میلان را تهدید به جدایی کرد

ستاره کلمبیایی میلان تهدید کرد که اگر این تیم بازیکن جدید جذب نکند به تیم دیگری خواهد رفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از آس، یکی از بهترین بازیکنان میلان در فصلی که گذشت کارلوس باکا بود. این مهاجم کلمبیایی بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت. با این حال روسونری نتوانست نه قهرمانی در سری A جام حذفی ایتالیا و نه جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

عملکرد خوب باکا در میلان باعث شده است تا مشتریان زیادی داشته باشد. او سران باشگاه میلان را تهدید کرد که اگر خریدهای خوبی نداشته باشند این تیم را ترک خواهد کرد.
باکا گفت: آینده من را تنها خداوند می تواند پیش بینی کند. با پیشنهاد های زیادی مواجه شده ام که بیشتر آنها از انگلیس است. از اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و حتی آلمان هم پیشنهاد دارم این در حالی است که با میلان قرارداد چهار ساله دارم.

او ادامه داد: به اندازه کافی وقت دارم تا در این زمینه فکر کنم. گرفتن تصمیم نهایی بسیار سخت است. مدیر برنامه هایم با میلان و چند باشگاه دیگر در حال مذاکره است و به خوبی نظر نهاییام اعلام می شود.

این مهاجم کلمبیایی در پایان گفت: رویای حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارم. فصل قبل برای برآورده کردن این رویای خود تلاش زیادی کردم، اما در نهایت موفق نشدیم. میلان در لیگ قهرمانان اروپا نیست، این درحالی است که من عاشق چنین رقابتی هستم. باید به صراحت بگویم که اگر میلان به خوبی سرمایه گذاری نکند از این تیم جدا می شوم.

402/602

کد خبر: 662389

وب گردی

وب گردی