راه اندازی چهار قطار جدید برای سفرهای تابستانی

علاوه بر قطارهای برنامه‌ای و فوق‌العاده در ایام مختلف سال با ارائه الگوهای جدید تخفیفات چهار قطار جدید در مسیرهای مختلف ریلی برای تابستان سال جاری از سوی رجا راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، در راستای ارایه تسهیلات به هم‌وطنان گرامی، شرکت رجا علاوه بر قطارهای برنامه‌ای و فوق‌العاده در ایام مختلف سال با ارایه الگوهای جدید تخفیفات، چهار قطار جدید را نیز در مسیرهای مختلف ریلی برای تابستان سال جاری راه‌اندازی کرد.

راه‌اندازی قطار تندروی پردیس تهران-مشهد و بالعکس در ساعات حرکتی بعد‌ازظهر با ارایه تخفیف تا ۱۵ درصد در ایام مختلف از جمله تسهیلاتی است که در تابستان سال جاری برای مسافران در نظر گرفته شده است. این قطار همه روزه ساعت ۱۴:۵۵ از تهران حرکت و ساعت ۱۲:۰۰ از مشهد مراجعت خواهد کرد.

قطار سبز تبریز-مشهد به صورت یک روز در میان ساعت ۱۴:۲۰از تبریز حرکت و ساعت ۱۸:۰۰ روز بعد از مشهد مراجعت می‌کند قطار لوکس ۴ تخته و ۶ تخته اهواز-مشهد نیز روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰از اهواز حرکت کرده و ساعت ۰۶:۲۰روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و جمعه از مشهد مقدس باز می‌گردد.

دیگر قطار اضافه شده جدید، قطار لوکس ۴ تخته و ۶ تخته تهران-گرگان می‌باشد که به صورت یک روز در میان ساعت ۱۸:۵۵از تهران حرکت، ساعت ۲۰:۳۰ روز بعد از گرگان مراجعت خواهد کرد.

هم‌وطنان گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، تخفیفات، نحوه‌ی خرید بلیت و ... می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir با سامانه‌ی ‌ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن‌های ۱۵۳۹ (تهران) و ۵۵۱۲۲۴۱۷-۰۲۱ (شهرستان‌ها) تماس حاصل فرمایند.

602/401

کد خبر: 662426

وب گردی

وب گردی