عروس16 ساله  با ضربه آجر به دست همسرش  به قتل رسید

مهندس جوان چند روز قبل از برگزاری مراسم عروسی همسر 16 ساله‌اش را با ضربه‌های آجر به قتل رساند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، این جنایت صبح دیروز در نیم طبقه سوم خانه کوچه‌ای قدیمی در خیابان دامپزشکی، اتفاق افتاد. اتاقی 12 متری با فرش رنگ و رو رفته. در انتهای این اتاق کوچک جسد دختر نوجوانی قرار داشت که روی آن را با پارچه‌ای مشکی رنگ پوشانده بودند.به هم ریختگی داخل اتاق و شکستگی شیشه پنجره قدی که به پشت بام می‌رسید، حکایت از جدال دختر جوان و همسرش داشت.

این درحالی بود که همسایه‌ها مدعی بودند هیچ صدایی که حکایت از درگیری باشد نشنیده‌اند.دختر 16 ساله که نازنین نام داشت، حدود یک سال قبل به عقد مهندس جوانی به نام سهراب درآمد. پسر جوان مستأجر خانه مادربزرگش بود و قرار بود تا چند هفته دیگر دخترو پسر جوان راهی خانه بخت شوند. اما دختر نوجوان درست قبل از پوشیدن لباس عروسی کشته شد.
خانواده نازنین دیروز گفتند: بین آنها هیچ اختلافی وجود نداشته و همدیگر را عاشقانه دوست داشتند. این درحالی است که سهراب صبح دیروز به کلانتری قلهک رفت و به قتل همسرش اعتراف کرد.
مرد جوان به افسر نگهبان گفت: ساعتی قبل و در جریان مشاجره و درگیری، همسر عقد کرده‌اش را با آجر به قتل رسانده و خانه‌اش را ترک کرده است. اما عذاب وجدان باعث شده خود را به پلیس معرفی کند.
با ادعای مهندس جوان، مأموران کلانتری قلهک موضوع را به کلانتری مهرآباد اعلام کردند. پس از بررسی این موضوع و پیدا شدن جسد دختر نوجوان در خانه کوچک تک اتاقی موضوع به بازپرس مرادی از شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 اعلام شد. ظهر دیروز پس از حضور تیم تحقیق مشخص شد حدود 5 ساعت از وقوع قتل می‌گذرد و دختر نوجوان با ضربه جسمی سنگین به سرش جان سپرده است.
بازپرس مرادی سپس دستور انتقال جسد دختر نوجوان به پزشکی قانونی را داد و تحقیق از متهم جوان درخصوص علت و انگیزه این جنایت صادر شد.

20106

کد خبر: 662483

وب گردی

وب گردی