موسوی و قلعه نویی المپیکی شدند

فدراسیون جهانی دو و میدانی صبح امروز با درج نام دو ملی پوش پرتاب چکش کشورمان در لیست ورزشکاران المپیکی 2016 ریو تکلیف تعداد اعضای کاروان ایران را نیز مشخص کرد.

به گزارش به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کاوه موسوی و پژمان قلعه نویی به تازگی در تورنمت بلاروس موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 شده بودند که در این بین کمیته ملی المپیک منتظر تایید نهایی از سوی فدراسیون جهانی این رشته بود. صبح امروز سایت فدراسیون جهانی دو و میدانی با درج نام این دو ملی پوش کشورمان بر این موضوع صحه گذاشت تا تکلیف کاروان ایران مشخص شود.
بر این اساس تعداد ورزشکاران رشته دو و میدانی همچون المپیک پیشین به عدد 10 رسید و تعداد اعضای کاروان ورزشی کشورمان اعزامی به المپیک 2016 ریودوژانیرو نیز رسما به 63 نفر افزایش یافت.
کمیته ملی المپیک ضمن تبریک این موفقیت به فدراسیون ،جامعه دوومیدانی، کادر فنی و مردم عزیز کشورمان،امیدوار است با دعای خیر ایرانیان ورزش دوست در سراسر دنیا و با همت و تلاش ورزشکاران و اعضای کادر فنی رشته های مختلف و در سایه الطاف الهی شاهد موفقیت تک تک اعضای کاروان اعزامی کشورمان به بازیهای المپیک ریو باشیم.

607/602

کد خبر: 662613

وب گردی

وب گردی