مصری در پاسخ به حضرتی: وزرای احمدی نژاد بی کار نیستند علیه دولت اتاق فکر راه بیندازند!

وزیر کار و رفاه اجتماعی دولت دهم می گوید: اینکه وزرای دولت گذشته را متهم به راه اندازی اتاق فکر علیه دولت کنند، چیزی جز توهم نیست.

عبدالرضا مصری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اشاره به اظهارات اخیر الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران که گفته بود که یک اتاق فکر قوی، منسجم و منظم علیه دولت آقای روحانی تشکیل شده که یکی از وزرای سابق آنجا را مدیریت می‌کند و به دنبال این است که تمام مسائلی که در مورد دولت آقای دولت احمدی نژاد گفته می‌شود را مشابه سازی کند.(اینجا) خاطرنشان کرد:من این حرف را ناشی از توهم می دانم،چراکه وزرای دولت قبل چه نیازی دارند که بروند اتاق فکر تشکیل دهند؟! ضمن اینکه بی کار هم نیستند که دست به این کارها بزنند.

وی در پاسخ به این سئوال که شاید منظور از تشکیل این اتاق فکر برای انتخابات 96 و حمایت از احمدی نژاد باشد، گفت: در کشور ما به لطف خدا همه فکر دارند اما منظور بعضی ها از اتاق فکر شاید این باشد که اگر 5 نفر در یک اتاقی نشستند و با هم چای خوردند، بگوییم که این ها اتاق فکر دارند، چون هر 5 نفر فکر دارند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم تصریح کرد: از نظر من خداکند که اتاق فکر وجود داشته باشد چون که بسیاری از مشکلات و مصیبت های کشور ما از بی فکری است و خداکند که هر خانه ای تبدیل به یک اتاق فکر شود.

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا شما معتقد نیستید که تشکیل این اتاق فکر با هدف تخریب دولت انجام می شود؟ گفت: من اصلا این حرف‌ها را قبول ندارم و توهم می دانم.این‌ها بازی هایی است که معمولا برای انتخابات شروع می شود وگرنه ما بیشترین همکاری را در دوره گذشته مجلس که اکثریت آن اصولگرا بودند با دولت یازدهم داشتیم.

مصری در پاسخ به این سئوال که حضور احمدی نژاد در انتخابات 96 را چقدر محتمل می دانید؟ گفت: تا زمانی که انتخابات شروع نشده و افراد خودشان اعلام حضور نکنند با حدس و گمان نمی شود به استقبال کاندیداتوری افراد رفت.

وی ادامه داد: صحنه انتخابات برای کسی ممنوعیت ایجاد نکرده است و اولا خود کاندیداها باید بگویند که در انتخابات حضور پیدا می کنند و ثانیا در نهایت شورای نگهبان مشخص می کند که چه کسانی به فینال راه پیدا می کنند و باید تا آن زمان صبر کنیم.

این نماینده مجلس همچنین در پاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا یک دوره ای شدن دولت روحانی را جدی می دانید یا خیر معتقدید همه دولت ها دو دوره ای بوده اند؟ گفت: نمی دانم چرا در این دولت این موضوع کمی جدی تر مطرح می شود چون تاکنون این مسئله به این غلیظی نبوده و مطرح اش نمی کردند.

204/201

کد خبر: 662660

وب گردی

وب گردی