ابتکار: حاشیه‌سازی‌ها من و همکارانم در دولت را خسته نخواهد کرد

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خبرسازان و تخریب‌گرانی که دائم حاشیه می‌سازند تا حقایق پنهان بماند بدانند که این حاشیه‌سازی‌ها من و همکارانم در دولت را خسته نخواهد کرد فقط اسنادی بر فضاسازی‌ها با اهداف سیاسی و غیراخلاقی بر جا می‌گذارد که مایه روسیاهی حاشیه‌سازان خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز ، معصومه ابتکار آخرین پست اینستاگرام خود از قضاوت‌های دور از واقعیت برخی رسانه‌ها انتقاد کردو گفت: درباره ماجرای عکس‌های بالا مطالب مختلفی گفته شده. یکی زیر عکسی از این مجموعه نوشت "استقبال از خانم ابتکار در خوزستان" و رسانه دیگری نوشت "تعارف آب شرب میناب به خانم ابتکار" در حالیکه عکس‌ها نه برای خوزستان بوده و نه در لیوان، آبی وجود داشت که به من تعارف کنند.

او ادامه داد: عکس، گروه انامیس متشکل از جوانان هنرمند مینابی را نشان می‌دهد که نمایش دشت میناب را در آغاز نشست مردم و مسئولین در شهرستان میناب و در فضای باز اجرا می‌کنند، اما این شد سوژه‌ای در فضای مجازی برای خبرسازی و آنانی که این خبرسازی‌ها را کردند، نیم نگاهی هم به مشکل مردم میناب نداشتند که دشت حاصلخیزشان گرفتار فروچاله‌ها شده و هر دم بیم آن دارند که خانه و زندگی و سلامتی و درخت و محصول‌شان به فروچاله‌ای در افتد.

ابتکار افزود:در سفر به کرمانشاه هم عکسی جعلی از نقاشی کشیدن من طی جلسه مربوط به ریزگردها منتشر کردند. این کارها البته برای آن است که اصل، فراموش و اقدامات، در حاشیه گم شود اما خبرسازان و تخریب‌گرانی که دائم حاشیه می‌سازند تا حقایق پنهان بماند بدانند که این حاشیه‌سازی‌ها من و همکارانم در دولت را خسته نخواهد کرد فقط اسنادی بر فضاسازی‌ها با اهداف سیاسی و غیراخلاقی بر جا می‌گذارد که مایه روسیاهی حاشیه‌سازان خواهد شد.

20106

کد خبر: 662773

وب گردی

وب گردی