تمدید مهلت ارسال آثار به  دبیرخانه جشنواره ملی آشتی با طبیعت تا 31 مرداد 

مهلت ارسال آثار به  دبیرخانه جشنواره ملی آشتی با طبیعت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تا 31 مرداد 95 تمدید شد

به گزارش ایسکانیوز، دبیرخانه جشنواره ملی آشتی با طبیعت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اعلام کرد: به دلیل استقبال بی نظیر علاقه مندان به مساله محیط زیست و دانشگاهیان سراسر کشور به موضوع های جشنواره ملی آشتی با طبیعت ، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ تمدید شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار علمی (شامل کتاب ، نشریه ، مقاله و ….)، هنری (عکس، کاریکاتور، نقاشی، پوستر، فیلم و تیزر)، ادبی (شعر، رمان، داستان کوتاه، نمایشنامه)، فناوری دیجیتال و رسانه و همچنین فعالیت‌‌های اجتماعی زیست محیطی در چارچوب سازمان‌های مردم نهاد و کانون‌های دانشجویی فعال محیط زیست را به دبیرخانه مربوط به نشانی: رشت، فلکه گاز، پل طالشان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، معاونت دانشجویی و فرهنگی ارسال کنند. علاقه مندان همچنین می تواتند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در جشنواره به وبسایت مربوط به نشانی www.solhvasalam.ir و یا کانال تلگرامی جشنواره به نشانی solhvasalam@ مراجعه کنند. جشنواره ملی صلح و محیط زیست ازمجموعه جشنواره‌ها و برنامه‌های صلح و سلام با عنوان «آشتی با طبیعت» از ۲۵ تا ۲۹ شهریور امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار خواهد شد.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ، هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه فرهنگ صلح و دوستی، تقویت ایده همزیستی مسالمت‌آمیز با طبیعت و فرهنگ زیست محیطی در جامعه دانشگاهی، تبیین فرهنگ محیط زیست از دیدگاه اسلام، قرآن کریم، پیامبر اکرم (ص) و امامان معصوم، تبیین فرهنگ آشتی با طبیعت و نفی آلودگی زیست محیطی از منظر قانون اساسی، امام (ره) و مقام معظم رهبری عنوان کرده است.
به گفته دکتر سیدطه هاشمی ، در این جشنواره ملی ، ارائه راهکارهایی برای اجتماعی کردن فعالیت‌های زیست محیطی و کابردی کردن فرهنگ محیط زیست در زندگی روزمره، جلب و افزایش مشارکت دانشگاهیان و فعال کردن کانون‌ها و نشریات دانشجویی با رویکرد محیط زیست و معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پیام‌آور فرهنگی زیست محیطی در جامعه مدنظر قرار گرفته است.

20101

کد خبر: 662800

وب گردی

وب گردی