اداره پایش و نظارت سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شد

مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی اداره پایش و نظارت ساها (سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد)خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علیرضا ایرانبخش مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به دستورات رییس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پایش و نظارت مستمر عملکرد ساها(سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد) در سراسر کشور و واحدهای دانشگاهی، اداره پایش و نظارت ساها تشکیل شد.

مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به وظایف این اداره اشاره کرد و گفت: اداره پایش و نظارت ساها دو وظیفه اصلی، راستی آزمایی اطلاعات وارد شده در پرتال ساها و چگونگی کیفیت ارائه خدمات آزمایشگاهی را به عهده دارد.

وی با بیان اینکه نظارت از کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار این اداره قرار گرفته است، گفت: تا کنون از واحدهای همدان، مشهد، لاهیجان و رشت بازدید انجام شده و واحدهای سنندج، مریوان، دامغان و کرج در حال بازدید است.

ایرانبخش به نحوه نظارت و پایش آزمایشگاه های واحدهای دانشگاهی اشاره کرد و گفت: نظارت و پایش به دو صورت ؛ سیستماتیک و دوره ای و دیگری با توجه به نوع شکایت دریافتی(بازرسی جهت صحت و سقم) صورت می گیرد.

مدیرکل دفتر توسعه شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به دریافت کنندگان خدمات آزمایشگاهی ساها، گفت: کلیه عزیزان و متقاضیان استفاده از خدمات ساها (سامانه آزمایشگاه های همکار آزاد)می توانند در صورت مشاهده نقص در ارائه خدمات آزمایشگاهی به اداره پایش و نظارت ساها واقع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند ، همچنین می توانند شکایت و یا پیشنهاد خود را در سامانه پاسخگویی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ثبت کنند.

20101

کد خبر: 662885

وب گردی

وب گردی