چالش بزرگ بازیکنان پرسپولیس در خط حمله

با بازگشت مهدی طارمی به خط حمله پرسپولیس، خط حمله سرخ پوشان وارد چالش بزرگی شد.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی طارمی در بازگشت از ترکیه قرارداد دوساله خود با پرسپولیس را بی قید و شرط امضا کرد. آقای گل لیگ پانزدهم که پیش از سفر به اروپا برای ماندن در پرسپولیس خواهان عقد قرارداد 4میلیاردی شده بود، حالا با کمتر از یک میلیارد و با کلی معذرت خواهی از مسئولان وهواداران پرسپولیس به جمع سرخ پوشان بازگشت. براساس این قرار داد، دریافتی مهدی طارمی از باشگاه پرسپولیس 950 میلیون + 400میلیون پاداش (برای گلزنی و کیفیت عملکرد در طول فصل) خواهد بود.

با این حساب باشگاه پرسپولیس با کمترین هزینه، آقای گل لیگ را برای دوسال در تیم خودش نگه داشت. حالا برخی سوالات در ذهن ها خلق می شود که آیا رفتن طارمی به ترکیه یک سیاست کاری از طرف مسئولان باشگاه پرسپولیس بوده یا طارمی به گفته خودش بزرگ ترین اشتباه زندگی اش را مرتکب شده!! در هر دو صورت دود این ماجرا به چشم طارمی رفت مهدی نه تنها پولش بلکه حمایت هزاران هوادار ارتش سرخ را از دست داد. هواداران متعصب پرسپولیس که با جدایی چند روزه آقای گل از پرسپولیس حسابی ناراحت و عصبی شدند... شاید اوضاع برای طارمی مثل قبل نشود، که البته همه این ها بستگی به عملکرد او در لیگ شانزدهم دارد؛ گفتنی است طارمی برای جبران اشتباهاتش احتیاج به بازی دارد که شاید این اتفاق در چند هفته اول لیگ رخ ندهد.

پرسپولیس در خط هجومی خود در حال حاضر مهدی طارمی، امید عالیشاه، علی علیپور، وحید امیری، شهاب زاهدی و ساسان انصاری را در اختیار دارد. بازیکنانی که فکر نیمکت نشینی را از ذهن بیرون کرده و هدفشان حضور در ترکیب اصلی است. باید دید برانکو چه پلانی برای استفاده از آنها در ذهن خود می پروراند!

در شرایط عادی پرسپولیسی ها در فصل گذشته از کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و علی علیپور در خط میانی و تهاجمی خود استفاده می کردند و خط هجومی زهرداری را تشکیل داده بودند که اکنون با اضافه شدن وحید امیری و ساسان انصاری به نظر شرایط فوق العاده تری در پیش خواهند داشت و البته به این بازیکنان باید احمد نوراللهی و شهاب زاهدی را نیز اضافه کرد.

در شرایط فعلی اما با توجه به دوری مهدی طارمی از تمرینات بدنسازی به نظر می رسد او چند هفته ابتدایی لیگ را توسط برانکو به عنوان بازیکن اصلی به کار گرفته نشود و وحید امیری و علی علیپور این فرصت را خواهند داشت تا با عملکرد خود جایگاه ثابتی برای خود به دست آورند. با این حال چالش بزرگتر با بازگشت مهدی طارمی به خط حمله این تیم مربوط می شود و باید دید از بین امید عالیشاه و علی علیپور کدام بازیکن قربانی خواهد شد و برانکو چه تاکتیکی برای استفاده از تمام پتانسیل تیمش به کار خواهد گرفت.

604/602

کد خبر: 662946

وب گردی

وب گردی