تیم والیبال دختران واحد کرج عازم المیپاد ورزشی دانشجویان شد

مسابقات قهرمانی والیبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور به میزبانی واحد کرمانشاه برگزار شد. این مسابقات با حضور 9 تیم در قالب دو گروه برگزار شد که در گروه الف تیم های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و لرستان و در گروه ب تیم های گلستان، کرمانشاه، یزد، البرز و آذربایجان غربی قرار داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، دور اول مسابقات به صورت دوره ای برگزار شد و در آن یزد با نتیجه 2 بر صفر البرز را شکست داد. اما البرز با پیروزی در بازی های بعدی خود در برابر گلستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه با نتیجه 2 بر صفر تنها شکست خود را جبران کرد و به عنوان تیم دوم گروه ب به دور یک چهارم نهایی صعود کرد.

در مرحله نیمه نهایی البرز مغلوب تیم بوشهر شد و به رده‌بندی مسابقات رفت. مسابقه رده‌بندی بین تیم‌های خوزستان و البرز صورت گرفت و طی آن البرز با کسب نتیجه 2 بر صفر به مقام سوم مسابقات والیبال سراسری دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور دست یافت.

گفتنی است تیم منتخب والیبال دختران استان البرز با حضور فاطمه کمانی، لیلا ترکمنی، ملیحه صالحی، حنانه زمانی یسار، سحر آیار، الهام فیروزیان نیگچه، پریسا سیمافر، شیوا زارعی، مهسا نوری، دیبا والی‌نژاد و شادی صادقیان سالاکجانی و با مربیگری مهری ریاضی و سرپرستی پرستو سبحانی در این مسابقات حضور یافتند.

همچنین تیم البرز توانست سهمیه ورود به المپیاد ورزشی دانشجویان را که در اسفندماه امسال برگزار می گردد را به دست آورد.

20101

کد خبر: 662950

وب گردی

وب گردی