سرپرست جدید معاونت فناوری و منابع دیجیتال منصوب شد

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی،‌ در جلسه معارفه سرپرست معاونت فناوری و منابع دیجیتال ، بر توسعه زیرساخت و اقدامات مرتبط با فناوری اطلاعات سازمان تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، در جلسه شورای مدیران که به منظور بررسی ساختار تفصیلی جدید سازمان برگزار شده بود سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و منابع دیجیتال معرفی شد.
در این مراسم سید رضا صالحی امیری با تاکید بر اینکه سازمان برای عبور از ساختار سنتی به مدرن، نیاز به پیشرفت در بخش فناوری اطلاعات دارد، افزود: انتظارم از همه معاونت‌ها این است که به این حوزه کمک کنیم تا پیشرفت چشم‌گیری در آن انجام شود و از تحولات فناوری اطلاعات و توسعه منابع دیجیتال در کشور عقب نماند.
او ادامه داد: مسئله ای که برای خودم تعریف کردم این است که سازمان جایگاه خود را در سطح ملی پیدا کند.
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی با اشاره به تغییرات انجام شده در این سازمان، اظهار کرد: این تغییرات یک ضرورت است و باید بدون تخریب باشد. هیچ کدام از تغییرات مبنای نفسانی و سیاسی ندارد.
صالحی امیری در پایان با تقدیر از تلاش‌های فریبرز خسروی در دوران تصدی معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و فناوری که در ساختار جدید به معاونت فناوری اطلاعات و منابع دیجیتال و پژوهشگاه سازمان تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: آقای خسروی سرمایه سازمان است و نمی‌توانیم از امثال او عبور کنیم.

او به عنوان مشاور عالی با اختیارات قائم مقام رئیس در سازمان حضور داشته و همچنین موضوع تاسیس پژوهشگاه را دنبال خواهد کرد.
در پایان این مراسم حکم محمد حسین واقف‌زاده به عنوان سرپرست معاونت فناوری و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی از سوی صالحی امیری اعطا شد.
متن حکم انتصاب وی بدین شرح است:
جناب آقای محمد حسین واقف زاده
با سلام و احترام
با عنایت به تجربه ، تخصص و تعهد جنابعالی، به موجب این حکم شما را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست معاونت فناوری و منابع دیجیتال» منصوب می نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال ضمن استقرار ساختار معاونت فناوری و منابع دیجیتال در راستای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ارتقای کمی و کیفی منابع دیجیتال سازمان کوشا باشید.
توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

508502

کد خبر: 662957

وب گردی

وب گردی