آنالیز فنی ترکیب اصلی پرسپولیس در لیگ شانزدهم+ عکس

نگاهی به آنالیز فنی ترکیب احتمالی اصلی سرخپوشان در لیگ شانزدهم می اندازیم.

به گزارش ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس فصل نقل و انتقالات را نسبت به سایر تیم ها زودتر شروع و به پایان رساند. تقریباً بازیکنان مدنظر برانکو جذب شدند و او در تلاش است شاگردانش را باهم هماهنگ کند تا فصل باقدرتی را شروع کنند. در ادامه نگاهی به آنالیز فنی ترکیب احتمالی اصلی سرخپوشان در لیگ شانزدهم می اندازیم.

** دروازه بان:

علیرضا بیرانوند
گلر نفت این بار سنگربان پرسپولیسی هاست. سرخ پوشان که فصل قبل از نبود دروازه بان شش دانگ ضربه های زیادی خوردند با آمدن بیرانوند گویی خیالشان از این بابت راحت شده است. بیرانوندهم با مصاحبه هایش بیشتر خیال هوادارن و مسئولان را راحت کرده است،به قول خودش آنقدر خوب کار کند که ده سال خود را درون دروازه سرخپوشان شماره یک را بپوشد.

** دفاع وسط:

سید جلال حسینی ، آنتونی گولتس
سیم خادردار پرسپولیسی ها که دو فصل از پرسپولیس دور افتاده بود اینبار با بازوبند کاپیتانی به جمع سرخ پوشان بازگشت. چشم امید هواداران ارتش سرخ به کاپیتان تیمشان است، گفتنی است حسینی درکنارش آنتونی گولتس بازیکنی که گل قهرمانی آسیا را برای تیمش زده بود را دارد. آن ها در شرایطی پا به زمین خواهد گذاشت که همه چشم به بازی این دو دفاع وسط دوخته اند و انتظار دارند به خوبی از سنگر خود مراقبت کنند.


** دفاع کنار:

حسین ماهینی ، محمد انصاری (بخوانید ارام طبع)
دو دفاع کناری پرسپولیس که هر تکنیک هر دو بازیکن عالی است و برای فیکس بودن و نشان دادن خود مطمئناً تلاش دوچندانی خواهند کرد.
در راست حسین ماهینی و صادق محرمی جایگزین رامین رضاییان و بابک حاتمی خواهند شد و در چپ با حفظ محمد انصاری جوان و جانشینی محمد آرام طبع به جای وحید حیدریه دو بال دفاعی قدرتمندی در تمرینات و بازی های تدارکاتی نشان دادند و قطعاً تلاش آنها بی نظیر خواهد بود.

** هافبک دفاعی :

کمال الدین کامیابی نیا
کمال گتوزو معروف ما که دو سال پیش نیمکت نشین نفت بود حالا آنقدر عالی شده است که احمد نوراللهی جوان را نیمکت نشین کرده است.

** وینگر های چپ و راست:

فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه
بال های سرعتی و قدرتمند با تکنیک بالا چیزی است که در ترکیب برانکو می بینیم؛ البته این دوبازیکن سایه ی سنگین ساسان انصاری با آمار فوق العاده اش را باید تحمل کنند و از درخشش الوان زاده بازیکن جوان نادیده نگیرند به بازی خواهند رفت و از کنار دروازه بر سر مهاجمین توپ خواهند ریخت.

** بازیساز :

محسن مسلمان
دومین بازیکن برتر فصل شانزدهم و مهدی طارمی بازیکنی است که برای آقای گلی اش مدیون محسن مسلمان است. در وسط میدان آقایی خواهد کرد و بازیکنی که دو سال در لیست مازاد بود حالا برانکو او را از نو دوباره ساخته است.

**مهاجمین:

مهدی طارمی و وحید امیری
دوستاره ملی پوش و درخشان وقتی به خط حمله پرسپولیس با پشتیبانی بهترین هافبک های ایران فکر میکنیم به این پی می بریم که فصل پرگلی خواهیم دید البته از علی علیپور غافل نشویم که بی نظیر است منتظر پرسپولیس رویایی باشید.

604602

کد خبر: 662974

وب گردی

وب گردی