خاطره ناصر چشم آذر از خسرو شکیبایی/مهرجویی گفت تو مثل «مهشید»، حمید هامون را درک نمی کنی!

ناصر چشم آذر گفت:داریوش مهرجویی پیش من آمد و یک سناریو یک صفحه ای از حمید هامون و مهشید داشت. من وقتی سناریو را خواندم گفتم این چیه، از چه می خواهی فیلم بسازی. مهرجویی هم در جواب من گفت: تو مثل مهشید هستی که حمید هامون را درک نمی کرد!

به گزارش ایسکانیوز،ناصر چشم آذر آهنگساز شب گذشته مهمان برنامه خندوانه بود.

چشم آذر با ذکر خاطره ای از رامبد جوان گفت: آخرین خاطره ای که من با رامبد دارم از جشن خانه سینما در کاخ سعدآباد است،خسرو شکیبایی گفت رامبد خیلی شیرین است و بعد رامبد اسم من را صدا زد، من رفتم بالا و با او دست دادم.دستم میلرزید ولی خوب الان دستم نمی لرزد.

سازنده آهنگ "مادر من" عنوان کرد: من متولد 10 دی ماه 1329 هستم و از سه سالگی مداحی می کردم.

ناصر چشم آذر در سالگرد فوت خسرو شکیبایی از خاطره آشنایی خود با او این طور گفت: داریوش مهرجویی پیش من آمد و یک سناریو یک صفحه ای از حمید هامون و مهشید داشت. من وقتی سناریو را خواندم گفتم این چیه، از چه می خواهی فیلم بسازی. مهرجویی هم در جواب من گفت: تو مثل مهشید هستی که حمید هامون را درک نمی کرد. من فکر همه جای آن را کرده ام فقط نمی دانم چه کسی این نقش را باید بازی کند.

وی ادامه داد: چند وقت بعد در مهمانی بودم و صدایی آمد که می خواند:‌ "اهل کاشنم روزگارم بد نیست..."صدا،صدای خسرو بود. زنگ زدم به مهرجویی و گفتم حمید هامون را پیدا کردم. آن زمان شکیبایی در تئاتری در تئاتر شهر بازی داشت با مهرجویی به آنجا رفتیم و بازی او را دیدیم و گفتیم سلام حمید هامون.

بعد از این صحبت های چشم آذر، آهنگ "مادرمن" توسط گروه موسیقی خندوانه نواخته شد و ناصر چشم آذر با آن هم خوانی کرد.

خالق باران عشق از آشنایی خود با عباس کیارستمی گفت: وقتی 19 سالم بود به من زنگ زد و از من خواست تا برای 6 فیلم کوتاه دو دقیقه ای که برای کانون پرورش فکری کودکان ساخته بود، آهنگ بسازم.

508502

کد خبر: 663160

وب گردی

وب گردی