دادستان کل کشور: ضارب حادثه تروریستی کرمانشاه فرار کرد, و از او خبری  نداریم

دادستان کل کشورگفت: ضارب حادثه تروریستی کرمانشاه فرار کرده است و فعلا خبر دیگری در این خصوص نداریم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر محمدجعفر منتظری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان انتظامی تهران در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پیگیری قضایی در رابطه با ورود دادستانی کل کشور به موضوع حادثه تروریستی کرمانشاه نیز گفت: ضارب فرار کرده است و فعلا خبر دیگری نداریم.

منتظری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بخشی از متهمین پرونده تعرض به سفارت عربستان دادگاهی شده‌اند و آیا به پرونده بخش دیگری از متهمان رسیدگی خواهد شد، گفت: در آینده نزدیک و به زودی این بخش از پرونده رسیدگی شده و دادگاه برگزار خواهد شد.

دادستان کل کشور در خصوص آخرین وضعیت پیگیری‌های فیش‌های نجومی نیز گفت: هر کسی که مال نامشروع دریافت کرده باشد، طبق قانون دریافت نامشروع داشته است و ساز و کار قانونی برای پیگیری این حقوق‌ها وجود دارد.

او افزود: در اولین اقدام از وزیر اقتصاد و دارایی خواستیم تا لیست افرادی که حقوق‌های کلان دریافت کرده‌اند را به ما ارسال کنند تا بررسی‌های لازم انجام شود.

دادستان کل کشور در رابطه با تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز گفت: باید عِده و عُده زیرساخت‌های آن تعیین شود تا پس از بررسی، ساز و کارها رسیدگی شود.

105105

کد خبر: 663268

وب گردی

وب گردی