معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی: مراکز رشد برمبنای مشتری مداری و پیوند با صنعت فعالیت کنند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مراکز رشد باید بر مبنای مشتری مداری، مأموریت گرایی و پیوند نزدیک با صنعت به فعالیت بپردازند تا دستاوردهای فناورانه به مرحله ظهور رسیده و تجاری سازی شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی درمراسم تجلیل از افتخارآفرینان رباتیک و نخبگان واحد ایلخچی گفت: تأکید مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی بر تدوین و اجرای برنامه راهبردی در همه زمینه ها از جمله پژوهش و فناوری است و تأکید در برنامه راهبردی بر، مأموریت گرا بودن، حرکت به سوی اهداف از پیش تعیین شده با توجه به دستاوردهای پیشین، ظرفیت های فعلی و ظرفیت های بومی و منطقه ای است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز خرسندی از کسب مقام سوم جهانی توسط تیم واحد ایلخچی در کشور آلمان گفت: مدیریت، برنامه ریزی صحیح، مأموریت گرا و برنامه محور بودن در زمینه فعالیت ها و پیوند مناسب با صنعت باعث کسب این افتخار برای دانشگاه، کشور و استان شده است.

او در ادامه گفت: مراکز رشد باید بر مبنای مشتری مداری، مأموریت گرایی و پیوند نزدیک با صنعت به فعالیت بپردازند تا دستاوردهای فناورانه به مرحله ظهور رسیده و تجاری سازی شود و از این طریق به فرمایش مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

واشقانی در پایان از حضور افرادی مانند مهندس زمانلو درعرصه صنعت ابرازخرسندی کرد و از درک صحیح از پیوند دانشگاه و صنعت و حمایت های وی از تیم ربوکاپ واحد ایلخچی قدردانی کرد.

مراسم تجلیل از افتخار آفرینان رباتیک و نخبگان واحد ایلخچی عصر روز 28تیرماه در سالن آمفی تأتر پتروشیمی تبریز برگزارشد.

20104

کد خبر: 663338

وب گردی

وب گردی