فروش بیش از 150 هزار نسخه کتاب در طرح تابستانه کتاب

با گذشت حدود دو هفته از اجرای طرح «تابستانه کتاب»، 157 هزار و 611 نسخه کتاب از سوی 65 هزار و 578 نفر خریداری شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، طرح « تابستانه کتاب» که با شعار « فراغتی و کتابی » در بازه زمانی یک ماه از 16 تیرماه آغاز شده است و تا 15 مردادماه 95 در سطح کشور اجرا می شود، با استقبال کتابفروشی ‌ها و کتابخوان‌های شهرهای بزرگ و کوچک کشور همراه شده است.

استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، قم، گیلان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، مازندران و فارس تاکنون از بین 31 استان مشارکت‌کننده در این طرح، جزو 10 استان پرفروش بر اساس کتاب شناخته شده‌اند.

همچنین کتابفروشی های «شهر کتاب مشهد»، «نمایشگاه و فروشگاه کتاب محام»اهواز، «رشد»اهواز، «کتاب آبان»مشهد، «کمال اندیشه» تهران، «کتاب شهر»کرمانشاه، «شهر کتاب ساری»، «فرازمند رشت»، «دهکده کتاب»اراک و «نمایشگاه کتاب کودک» تهران تاکنون از بین 481 کتابفروشی فعال در طرح «تابستانه کتاب» جزو پرفروش‌ترین کتابفروشی‌ها بر اساس کتاب در سطح کشور هستند.

کتاب های «من پیش از تو» انتشارت آموت، «بیشعوری» انتشارات تیسا، «ملت عشق» انتشارات ققنوس، «ارتباط بدون خشونت» اختران، «داستان خرس‌های پاندا» انتشارات شمشاد، «پس از تو» انتشارات آموت، «شازده کوچولو» انتشارات نگاه و «هنر شفاف اندیشیدن» انتشارات چشمه در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌ها در طرح تابستانه کتاب هستند.

در طرح «تابستانه کتاب» کتاب های عمومی از 20% تخفیف و کتاب های کودک و نوجوان از 25% تخفیف برخوردار می شوند.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طرح «تابستانه کتاب» به کانال تلگرامی https://telegram.me/tabestanehketab بپیوندند.

502502

کد خبر: 663352

وب گردی

وب گردی