سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد

دکتر سیدمحمد امیری محمدآبادی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد اصفهان (خوراسگان) منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی امیری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان (خوراسگان) منصوب کرد.

در حکم میرزاده خطاب به امیری آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جناب عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان منصوب می شوید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این حکم تاکید کرده است: بدیهی است همه واحدها و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز زیر نظر جناب عالی اداره خواهد شد. امید است با توکل به خداوند متعال با صداقت کاری، امانت داری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید.

دکتر احمدعلی فروغی ابری رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) بعد از حدود سه دهه، خرداد امسال از سمت خود استعفا کرده و دکتر پیام نجفی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت امور اجرایی واحد اصفهان را تاکنون عهده‌دار بود.

امیری عضو هیات علمی واحد خوراسگان با مرتبه دانشیاری پیش از این به مدت 17 سال ریاست واحد نجف آباد را عهده‌دار بود.

مراسم معارفه وی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان (خوراسگان) روز سه‌شنبه با حضور دکتر طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی وجمعی از مسئولان استان برگزار می‌شود.

20104

کد خبر: 663354

وب گردی

وب گردی