اظهارات عارف درباره انتخابات ریاست جمهوری سال 96

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در نشست مجمع عمومی این فراکسیون اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ انتخاباتی بسیار مهم است و فراکسیون امید می تواند با حفظ انسجام خود در این انتخابات تاثیر گذار باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا محمدرضا عارف پیس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه دائم فراکسیون امید طی سخنانی ضمن ارائه گزارش فعالیت فراکسیون از بدو تشکیل آن از برگزاری ۱۵ جلسه هیات رئیسه موقت و ۶ جلسه مجمع عمومی فراکسیون خبر داد و گفت:در یک نگاه کلی علی رغم برخی مشکلات و نارسایی ها به توفیقاتی همدست پیدا کردیم و دستاوردهای ارزشمندی هم داشتیم.

وی با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی عملکرد فراکسیون از بدو شکل گیری آن تاکنون،تصریح کرد:در هیات رئیسه مجلس ۵ نفر از اعضای فراکسیون امید و در هیات رئیسه کمیسیون های تخصصی نیز ۳۲ نفر از اعضای فراکسیون حضور دارند.

عارف با اشاره به شکل گیری شورای مرکزی فراکسیون امید،گفت:شورای مرکزی متشکل از نمایندگان استانهای مختلف همراه با سه نفر از نمایندگان تهران است که وظیفه تعیین راهبردهای فراکسیون را بر عهده دارند.
رئیس فراکسیون امید در ادامه با اشاره به نقد عملکرد فراکسیون در فضای مجازی توسط جوانان،خاطرنشان کرد:نقدهای جوانان در فضای مجازی به فراکسیون امید نشانه دغدغه ارزشمند آن‌ها نسبت به این فراکسیون است و باید این سرمایه اجتماعی را حفظ کرد.
عارف همچنین گفت: انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ انتخاباتی بسیار مهم است و فراکسیون امید می تواند با حفظ انسجام خود در این انتخابات تاثیر گذار باشد.

201/201

کد خبر: 663441

وب گردی

وب گردی