تاجگردون: قهر نکرده‌ایم!

یک عضو فراکسیون امید به موضوع زلزله در هیئت رئیسه فراکسیون امید و تقلیل نیروهای این فراکسیون واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران؛ به موضوع تقلیل نیروهای امید در جلسه اخیر فراکسیون متبوعشان واکنش نشان داد.

وی افزود: بنده پیش‌بینی نمی‌کردم 83 الی 84 عضو در جلسه روز گذشته فراکسیون امید حاضر شوند چرا که همواره در جلسات بعدی فراکسیون‌ها تعداد اعضا کمتر می‌شود و بنده معتقدم حضور اعضا در جلسه روز گذشته فراکسیون امید مطلوب بود.

عضو فراکسیون امید در ادامه با اشاره به ترکیب جدید هیئت رئیسه فراکسیون امید و واکنش برخی رسانه‌ها به این موضوع تأکید کرد: تعجب کردم برخی رسانه‌ها از قهر کردن اعضای هیئت رئیسه سابق در این فراکسیون سخن به میان آوردند که به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و ما با هیچ کس قهر نکرده‌ایم و تنها تصمیم گرفتیم که چهره‌های جدید وارد هیئت رئیسه فراکسیون امید شوند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه با اشاره به مشغله اعضای سابق هیئت رئیسه فراکسیون امید گفت: برخی از اعضای فراکسیون امید مشغله‌های فراوانی در مجلس دارند که ممکن است این مشغله‌ها باعث عدم حضورشان در مجلس فراکسیون شود به عنوان مثال بنده به عنوان رئیس کمیسیون برنامه بودجه زمانی برای حضور در تمامی جلسات را ندارم و همچنین آقای وکیلی و دکتر نوبخت هم بدین منوال مشغله‌های فراوانی دارند.

تاجگردون در پایان در پاسخ به سوالی درباره برخی اظهارنظرات مبنی بر تشکیل فراکسیون مجزای اصلاح طلبی در مجلس گفت: به دنبال این فراکسیون نیستیم. فراکسیون امید همچنان با مجموع اعتدال‌گرایان و اصلاح طلبان ادامه مسیر خواهد داد و تغییری در این روند ایجاد نخواهد شد.

202/201

کد خبر: 663629

وب گردی

وب گردی