ایجاد سامانه الکترونیکی خدمات دانشجویی در دانشگاه علوم بهزیستی

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، سامانه خدمات الکترونیکی برای خدمات رسانی به دانشجویان را راه اندازی کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، دکتر مسعود فلاحی خشکناب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اعلام این خبر افزود: این سامانه الکترونیکی با نام «بوستان» با آدرس http://boostan.uswr.ac.ir در راستای اولویت های این معاونت و تسهیل در خدمت رسانی به دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و رفاه آنان، راه اندازی شده است.

فلاحی گفت: یکی از برنامه های حوزه معاونت فرهنگی - دانشجویی دانشگاه، ارائه خدمات به صورت الکترونیکی بود که این مهم ، با تلاش همکاران این حوزه و پشتیبانی بخش IT دانشگاه ، اجرایی شد.

به گفته او، از این به بعد، دانشجویان برای دریافت انواع خدمات رفاهی، تغذیه، تربیت بدنی، مشاوره و فرهنگی باید به سامانه الکترونیکی معاونت دانشجویی – فرهنگی (بوستان) مراجعه کنند و درخواست های خود را از طریق این سامانه ، ارائه کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: با نصب این نرم افزار، آموزش های اولیه به کارکنان ستادی و سرپرستان خوابگاه ها داده شد تا همزمان با ورود دانشجویان به سامانه ، کارکنان و سرپرستان خوابگاهها نیز بتوانند آمادگی لازم را برای ارائه خدمات از این طریق ، داشته باشند.

او افزود: در راستای این اقدام ، از این پس دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه و درج شماره دانشجویی در قسمت نام کاربری و شماره ملی خود (بدون عدد صفر ابتدای آن) به عنوان کلمه عبور، وارد سامانه شده و از این طریق ، خدمات مورد نیاز خود را درخواست کنند.

فلاحی گفت: دانشجویان از طریق سامانه الکترونیکی، پاسخ های مرتبط با درخواست های خود را دریافت خواهند کرد.

او گفت: دانشجویان برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار می توانند به راهنمای سیستم آن در سایت مربوطه حوزه معاونت فرهنگی - دانشجویی مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود: معاونت فرهنگی – دانشجویی دانشگاه ، در مرحله بعد ، برقراری ارتباط والدین دانشجویان با مدیران حوزه دانشجویی – فرهنگی و مشاوره را از طریق این سامانه ، امکانپذیر می کند.

او افزود: از ابتدای سال تحصیلی جدید (مهرماه امسال)، والدین دانشجویان می توانند از طریق سامانه بوستان بصورت الکترونیکی با مدیران معاونت دانشجویی – فرهنگی و مشاوره ، بصورت الکترونیکی ارتباط موثر برقرار کنند و از شرایط عمومی فرزندانشان درحین تحصیل مطلع شوند.

20104

کد خبر: 663678

وب گردی

وب گردی