ادای احترام اعضاء کانون علمی - فرهنگی استادان واحد علوم و تحقیقات به مقام شهدا

جمعی از اساتید عضو کانون علمی فرهنگی استادان واحد علوم و تحقیقات (کفا) با حضور در منزل جانباز  آزاده جناب آقای حمید رضایی و نیز شهید احمد سوداگر به مقام شهدا و ایثارگران ادای احترام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، این بازدید به مناسبت سالگرد تاسیس کانون علمی فرهنگی اساتید واحد علوم و تحقیقات(کفا) و با هدف قدردانی و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

در حاشیه این بازدید، به فعالیت های فرهنگی واحد علوم و تحقیقات در حوزه ایثار و شهادت از جمله کنگره بزرگ الگوهای جاودانه، اسوه های صبر، همایش شمیم ایثار، بزرگداشت شهدای مدافع حرم و ... که با هدف آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با رشادت ها و پایمردی های شهدا، ایثارگران، جانبازان برگزار می شود، اشاره شد.

براساس این گزارش در این مراسم حمید رضایی جانباز و آزاده دفاع مقدس و دانشجوی مقطع دکتری رشته مدیریت صنعتی واحد علوم و تحقیقات به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اسارت خود پرداخت.

در این بازدید، خانواده شهید احمد سوداگر نیز ضمن قدردانی از اقدامات واحد علوم و تحقیقات برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، خاطراتی از شهید سوداگر را بازگو کرد.

لازم به ذکر است، شهید احمد سوداگر دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مدیریت آموزشی واحد علوم و تحقیقات، در سال 1390 چند روز پیش از دفاع از رساله دکتری خود، بر اثر بیماری های ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شایان ذکر است، واحد علوم و تحقیقات با داشتن بیش از 4500 نفر دانشجوی عضو ستادشاهد و ایثارگران، دارای شش شهید دانشجو است که از این میان یک نفر شهید مدافع حرم است.

20101

کد خبر: 663725

وب گردی

وب گردی