اجرای برنامه مازیار عصری در محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه»

در تازه‌ترین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه»، شنبه دوم مردادماه، مازیار عصری به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در دوازدهمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» که روز شنبه دوم مردادماه ساعت 18 در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود، خواننده ایرانی، مازیار عصری به اجرای برنامه می‌پردازد.

مازیار عصری متولد 1354 آموختن موسیقی را به صورت علمی از سن ۱۳ سالگی، با نواختن ساز سنتور و ویولن شروع کرد و پس از گذراندن دوره های مقدمانی زیر نظر یوریک یعقوبیان نواختن ساز گیتار و آواز را آموخت و به دنبال آن آواز را در محضر اساتیدی از جمله رشید وطن دوست و کیومرث شمس به صورت جدی‌تر پیگیری کرد. این هنرمند فعالیت حرفه ای خود در زمینه موسیقی پاپ را از سال ۷۷ در پی شروع همکاری با مرکز موسیقی، وزارت ارشاد و سازمان صدا و سیما آغاز کرد و در شانزدهمین جشنواره تولیدات صدا و سیما به عنوان برترین خواننده پاپ کشور شناخته شد.

مازیارعصری تاکنون آلبوم های «اگه بارون بزنه»، «نازنین» و «مازیار» را روانه بازار کرده است و این روزها مشغول آماده سازی آلبوم تازه خود است که به زودی آن را منتشر خواهد کرد. وی در این برنامه به همراه امیر‌علی مرادی، نوازنده گیتار، به اجرای دو قطعه از جدیدترین آثار خود می پردازد.

دوازدهمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، شنبه دوم مردادماه ساعت 18 در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

508502

کد خبر: 663732

وب گردی

وب گردی