درگیری پلیس کرمان با کاروان اشرار مسلح/یک و نیم تن تریاک در آتش بالگردهای هوانیروز سوخت

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری پلیس با کاروان اشرار مسلح در 140 کیلومتری شمال شهداد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر خبر دریافتی از نیروی انتظامی ، سردار "رضا بنی اسدی" گفت: ماموران انتظامی کرمان با اقدامات فنی و اطلاعاتی از عبور کاروانی از اشرار مسلح آگاه شدند، از این رو شب گذشته عملیات انهدام این باند را آغاز کردند.

او مبدا حرکت این باند را مرزهای شرقی کشور اعلام کرد و افزود: با هماهنگی های انجام شده با هلیکوپترهای هوانیروز و هواپیمایی هواناجا محل عبور اشرار شناسایی شد و اشرار به محض مشاهده ماموران درگیری مسلحانه را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان محل دقیق این درگیری را در 140 کیلومتری شمال شهر شهداد ذکر کرد و افزود: در این درگیری کاروان چهار خودرویی قاچاقچیان در آتش یالگردهای هوانیروز سوخت و ماموران پلیس در پاکسازی منطقه یک و نیم تن تریاک سوخته را از میان بقایا کشف کردند.

او به دیگر دستاورد های این طرح نیز اشاره کرد و گفت: ماموران علاوه بر این که جلوی عبور این کاروان به قلب کشور را گرفتند، توانستند چندین قبضه سلاح و مقادیر قابل توجهی مهمات را نیز اشرار کشف کنند.

سردار بنی اسدی در پایان با بیان این مساله که به هیچ عنوان اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر نخواهیم داد، اضافه کرد: ورود مواد مخدر به کشور از دسیسه های دشمن است و ما تا آخرین قطره خون مان در راه حفظ میهن اسلامی تلاش خواهیم کرد.

20106

کد خبر: 663907

وب گردی

وب گردی