طاهرنژاد:هیچ اختلافی در حزب کارگزاران وجود ندارد/انگیزه عارف کم شده است

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت ظرفیت فراکسیون امید بیش از چیزی است   که اکنون وجود دارد  و امیدوارم به زودی بتواند جایگاه خود را پیدا کند و اطمینان داریم که به جایگاه خود دست می یابند .

یدالله طاهرنژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز پیرامون ادعای برخی رسانه ها مبنی بر اختلاف بین برخی از اعضای حزب کارگزاران،گفت: در حزب کارگزاران هیچ اختلافی وجود ندارد و این گونه اظهارات و مباحث همیشه بوده است و از 20 سال پیش که کارگزاران کار خود را شروع کرد تحت عناوین مختلف همیشه تلاش شده تا در بین آنها تفرقه ایجاد کنند، اما برخلاف خبرسازی ها انسجام درون کارگزاران سازندگی و فعالیت‌ها برقرار است و جلسات درموعد مقرر خود برگزار می شود و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

عضو کمیته راهبردی شورای عالی اصلاح طلبان کشور درباره چرایی تشکیل جلسه فراکسیون امید با تعداد 74 عضو بیان کرد: یک بخشی از آن بر می گردد به داخل مجلس و رهبری فراکسیون که متاسفانه دکتر عارف بعد از آن اتفاقاتی که در شروع مجلس افتاد مقداری انگیزه خود را برای فعالیت سیاسی در مجلس کم کرد و درموضع عدم فعالیت فرو رفت.

او افزود:این مسئله باعث شد افرادی که در فراکسیون امید بودند احساس کردند پشتوانه خود را از دست دادند و آنها هم به تبع فعالیت خود را کم کردند.البته تاحدودی هم موضع گیری های برخی دوستان در بیرون مجلس که نمایندگان را کم تجربه و کم تعصب و بی وفا به جامعه ،معرفی کردند ،در این زمینه بی تاثیر نبود و طبیعی است که نمایندگان ملت انتظار دارند که با آنها با زبان احترام و تکریم سخن گفته شود. اینکه برخی از فعالین سیاسی اصلاح طلب در بیرون از مجلس بخواهند با تحقیر با نمایندگان صحبت کنند آنهاهم موضع می گیرند.

طاهرنژاد گفت: ظرفیت فراکسیون امید بیش از چیزی است که اکنون وجود دارد و امیدوارم به زودی بتواند جایگاه خود را پیدا کند و اطمینان داریم که به جایگاه خود دست می یابند .

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به اینکه اصلاح طلبان چه انتظاری از روحانی دارند،بیان کرد: نه فقط اصلاح طلبان بلکه کل جامعه اکنون انتظارشان از روحانی خروج از رکود است ، رکود چون بلای خانمان سوز به جان زندگی مردم افتاده و مزمن هم شده است و اکنون بیش از پنج سال است که کشور بارکود مواجه است و ادامه این وضع قطعا شرایط اشتغال و رفاه و معیشت مرد م را تحت فشار قرار می دهد و نمی تواند این وضعیت ادامه پیدا کند .

طاهرنژادتاکیدکرد:دولت باید از همه ظرفیتهای کشور در بخش‌های مختلف اعم از خصوصی عمومی و نهادهای غیردولتی استفاده کند و همه فعال شوند برای اینکه شرایط سختی که بر کشور سایه انداخته برطرف شود.

201203

کد خبر: 663941

وب گردی

وب گردی