عضو فراکسیون امید:خلق‌الساعه نمی‌توان دست به استیضاح زد/ دولت نیازمند اصلاح ترکیب کابینه است

محمدرضا نجفی با بیان اینکه دولت نیازمند انجام اصلاحات در ترکیب کابینه است، گفت: رضایت مردم از دولت در گرو تحقق برنامه هاست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا نجفی نماینده مردم تهران در مجلس دهم درباره مسئله استیضاح وزیر کار که در روزهای گذشته مطرح بود، گفت: من معتقدم دولت نیازمند اصلاح و تغییر در ترکیب کابینه است. استیضاح یک روال قانونی و منطقی دارد که اگر عده‌ای معتقد به این کار هستند باید روند آن را طی کنند و خلق‌الساعه و دفعی نمی‌توان دست به استیضاح زد.

نجفی در پاسخ به این پرسش که دولت در یک سال باقی‌مانده باید چه اقداماتی برای جلب رضایت مردم انجام دهد؟ گفت: دولت باید اهداف و برنامه‌های خودش را انجام دهد و رضایت مردم یکی از نتایج اقدامات دولت است. اصل مسئله این است که دولت اهداف و برنامه‌های تدوین شده‌ و تعریف شده‌اش را دنبال کند و با کمک مجلس و نهادهای دیگر آن را پیش ببرد.

عضو فراکسیون امید درباره میزان تأثیر برجام بر زندگی مردم در سالگرد آن خاطرنشان کرد: برجام یک توافق حقوقی - قانونی بین ما و کشورهایی است که برخی از آنها با ما متخاصم و برخی نیز رقیب ما هستند. طبیعتاً این مسئله نیازمند‌ آن است که ما ظرفیت ها و فرصت های موجود در برجام را با هوشیاری دنبال کنیم. باید بتوانیم از دل همه خصومت ها، دشمنی ها، کینه‌توزی ها و رقابت ها منافع حداکثری را از این قرارداد بیرون بکشیم.

204

کد خبر: 663965

وب گردی

وب گردی