هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی آذر امسال برگزار می‌شود

دکتر حسین میرزایی رئیس دبیرخانه هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی به تمدید یک هفته‌ای ثبت اثر در سامانه این جشنواره اشاره کرد و از برگزاری آن در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا، حسین میرزایی، رئیس دبیرخانه هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی گفت: «به دلیل تقاضایی که برای ثبت‌نام در جشنواره وجود داشت، هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی از امروز 31 تیر حداکثر به مدت یک هفته تمدید شده است و متقاضیان می‌توانند آثار خود را در این یک هفته باقی‌مانده نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.»

میرزایی گفت: «امکان تمدید زمان مجدد قطعا وجود ندارد. بنابراین همه پژوهشگران تا پایان روز چهارشنبه ششم مرداد 95 فرصت دارند آثار خود را شامل گـزارش نهایی پژوهش، پایان‌نامه و کتاب که در چهار سال گذشته (از ابتدای فروردین 1391 تا پایان اسفند 1394) انجام شده است، در سایت این جشنواره ثبت کنند.»

او افزود: «تا امروز حدود 2300 اثر در سامانه جشنواره بین‌المللی فارابی ثبت شده است و عدد نهایی ثبت آثار پس از پایان مهلت ثبت‌ اثر در سامانه، مشخص و اعلام می‌شود.»

رئیس دبیرخانه هشتین جشنواره بین‌المللی فارابی گفت: «براساس برنامه زمانی تنظیم‌شده، هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی در آذر امسال و همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود. براساس پروتکل این جشنواره با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود و در این زمینه باید هماهنگی‌های لازم انجام شود.»

میرزایی گفت: «جشنواره سال گذشته در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد؛ ولی جشنواره امسال احتمالا در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود. همه هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره از سوی دبیرخانه جشنواره و معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می‌شود.»

20104

کد خبر: 663985

وب گردی

وب گردی