دهمین نشست شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد

دهمین نشست شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به میزبانی واحد گناوه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر عبدالرحیم پذیرا رئیس دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر موضوع پژوهش را یکی از مهمترین مباحث روز و پایه و اساس پیشرفت و توسعه فناوری در کشور عنوان کرد.

دکتر یدالله قلایی‌زاده رئیس واحد بندر گناوه نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد که بهبود عملکرد پژوهشی بتواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه و مراکز آموزش عالی و پاسخگوی نیاز های علمی آنان باشد.

در ادامه دکتر اسماعیل کوه‌گردی رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از مسئولان پژوهشی واحدها خواست که با آمادگی و حضور مستمر در جلسات آینده شورا بر پویایی آن بیافزایند.

در این نشست معاونان پژوهشی واحدهای دانشگاهی استان بوشهر با ورود به بحث‌های تخصصی پژوهشی موضوع‌هایی همچون نحوه رقابت صحیح واحدها با هدف هم‌افزایی و رشد همه جانبه واحدهای دانشگاهی استان، تشکیل مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، سرمایه‌گذاری با توجه به ظرفیت بومی واحدها، توسعه پژوهش در همه ابعاد در واحدها، مسائل و مشکلات و چالش‌های پیش رو در حوزه پژوهش، شرکت‌های دانش‌بنیان و نحوه جذب حداکثری بودجه پژوهشی از سوی واحدها و مسائل تخصصی حوزه پژوهشی گفت‌وگو کردند.

20104

کد خبر: 663987

وب گردی

وب گردی