جزئیات واژگونی اتوبوس مسافربری در جاده کرج-چالوس/15 نفر در دم جان باختند

سخنگوی سازمان امدادونجات از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده کرج - چالوس و 28 کشته و مصدوم در این حادثه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید مصطفی مرتضوی دراین باره گفت:ساعت 3:25 دقیقه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده کرج - چالوس نرسیده به تونل کندوان از مسیر خود منحرف و در ادامه با برخورد به تیر برق واژگون شد.

او افزود: بلافاصله تیمهای امداد و نجات به همراه ست های نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان امدادونجات ادامه داد: متاسفانه در این حادثه 28 مسافر دچار حادثه شدند که 14تن در دم جان باختند و الباقی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ رحمانی:آمار کشته شدگان به 15 تن رسید

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور در تشریح جزییات این حادثه گفت: در ساعت 02:53 بامداد امروز(شنبه) در محور امیدیه – دیلم یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از چالوس به سمت تهران در حال حرکت بود در محدوده سه راهی دیزین از مسیر خارج و با دکل برق برخورد کرد.

او افزود: این اتوبوس 28 سرنشین داشته که 15 تن کشته و 11 تن مجروح که با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند و یک تن نیز جراحت سطحی دیده که در محل مورد مداوا قرار گرفت.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور در پایان تاکید کرد: تیم کارشناسی پلیس به محل حادثه اعزام شدند و در حال بررسی علت این تصادف هستند.

20106

کد خبر: 664097

وب گردی

وب گردی