دیدار مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم

جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در نشستی صمیمانه با حضور در منزل شهید محمد اینانلو شهید مدافع حرم با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در استان البرز ، جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در نشستی صمیمانه با حضور در منزل شهید محمد اینانلو شهید مدافع حرم با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

در این دیدار دکتر میرابراهیم صدیق معاون دانشجویی و فرهنگی ، دکتر حمیدرضا شش گل رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی و جمعی ازکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و بنیاد شهید منطقه یک شهرستان کرج باهماهنگی امورشاهدوایثارگران واحد کرج حضور داشتند.

در این دیدارحاج آقا انصاری مسوول فرهنگی دانشکده فنی ورئیس ستاد اقامه نماز واحد کرج با بیان سخنانی در مقام شهید و شهادت، یاد و خاطره فداکاری و رشادت های این شهید گرانقدر را گرامی داشته و از خانواده بزرگواروی تقدیر کردند.

همچنین دکترصدیق معاون دانشجویی واحد کرج نیز پیام تجلیل آقای دکتر بهروزمیرزا ریاست محترم دانشگاه آزاداسلامی واحد رابه خانواده محترم شهید اینالو ابلاغ داشته استماع صحبت‌های خانواده شهید اینانلو، از طرف ریاست واحد کرج برای هرگونه مساعدت و یاری آنان اعلام آمادگی نمودند.

لازم به توضیح است شهید محمد اینانلو دانشجوی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بود که سال گذشته در دفاع از حرم اهل بیت(س) به شهادت رسید.

کد خبر: 664231

وب گردی

وب گردی