پس از حضور پیروز ارجمند در خانه موسیقی و رد اتهامات/ خانه موسیقی شکایتش را پس می گیرد

با توجه به حضور پیروز ارجمند در محل خانه موسیقی و ارائه توضیحاتی در خصوص مطالب مطرح شده در رسانه ها و پس گرفتن اتهامات مالی و دیگر موارد منتسب به وی، خانه موسیقی شکایتش را پس خواهد گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل ازسایت خانه موسیقی، در پی شکایت خانه موسیقی از آقای پیروز ارجمند به اتهام نشراکاذیب و افترا، وارطان ساهاکیان (موسیقیدان و عضو هیات مدیره کانون آهنگسازان) درخواست جلسه ای را با حضورمدیرعامل و برخی از اعضای هیات موسس و هیات مدیره سابق، به منظور حل و فصل مسایل و مشکلات و گذشت خانه موسیقی از شکایت خود ارایه داد.

این جلسه در مورخ سی تیر 1395 با حضور آقایان حسن ریاحی، داود گنجه ای، محمد سریر، وارطان ساهاکیان،عبدالحسین مختاباد،پیروز ارجمند، حمیدرضا نوربخش، حمیدرضا عاطفی و کاوه رضوانی راد در محل خانه موسیقی برگزار شد.

در این جلسه پس از استماع اظهارات آقای ارجمند درباره مسائل مطرح شده در رسانه ها مبنی بر اینکه منظور او هیچگونه اتهام مالی نبوده و موارد مطروحه در بیانیه اول منتقدین مورد قبول وی نبوده و آنرا امضا نکرده است،اعضای هیئت موسس و مدیرعامل خانه موسیقی از واحد حقوقی خواستند تا نسبت به اعلام گذشت از شکایت مزبور اقدام نماید.

همچنین صورتجلسه ای با درج جزئیات مسائل مطرح شده در جلسه تنظیم و به امضای حاضرین رسید.

در پایان اعضای حاضر در این جلسه با اشاره به تشکیل هیئت مدیره جدید ابراز امیدواری کردند تا در فصل جدید فعالیت های خانه موسیقی همه فعالان و هنرمندان عرصه موسیقی دست در دست هم نسبت به اعتلای هنر موسیقی تلاش نموده و آینده روشنی را برای هنر موسیقی کشور رقم بزنند.

508502

کد خبر: 664314

وب گردی

وب گردی