معاون فرهنگی دانشجویی گرمسار:  در دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت های قرآنی توجه ویژه ای شده است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در حاشیه برگزاری آزمون تفسیر سوره حجرات ویژه کارکنان و استاداندر این واحد گفت: قرآن در حقیقت سرچشمه معارف الهی است وانسان را به استوارترین و بهترین راه راهنمایی می کند.

به گزارش ایسکانیوز، امید فرهنگیان مرندی گفت: قرآن در حقیقت سرچشمه معارف الهی است وانسان را به استوارترین و بهترین راه راهنمایی می کند.

فرهنگیان برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم و محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان را فرصتی ارزشمند برای تبیین دستورات حیات بخش این کتاب آسمانی برشمرد و افزود : قرآن کریم چراغ راه زندگی و عامل سعادت بشر است و استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از برنامه های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان استقبال شایسته ای کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد گرمسار ادامه داد: امروز قرآن کریم به عنوان امانتی الهی در دست امت اسلامی است و نبی مکرم اسلام(ص) در روزهای پایانی عمر شریفشان تأکید کردند که قرآن و عترت دو امانت وی نزد مسلمانان است که باید از آن پاسداری کنندتا به سعادت برسند.

وی با بیان اینکه خداوند اگر کسی را دوست داشته باشد و اراده کند، او را به سمت قرآن هدایت خواهد کرد افزود: این کتاب می‌تواند برای زندگی ما سراسر برکت و خیر باشد، در صورتی که در آیات قرآن مجید بیندیشیم و تدبر کنیم.

فرهنگیان گفت: درک معانی و حفظ قرآن باید یکی از شاخص‌های علمی و فرهنگی باشد و آنچه امروز برای ما اهمیت دارد عمل به قرآن مجید و اجرای آیات در زندگی فردی و اجتماعی است.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد گرمسار افزود: در ماه مبارک رمضان با حضور پرشور استادان، کارکنان و دانشجویان برنامه های فرهنگی و قرآنی شامل: تفسیر سوره حجرات، کارگاه آموزشی روان خوانی و روخوانی قرآن مجید، محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی از کشور مصر، جلسات تفسیر نهج البلاغه، جزء خوانی قرآن کریم، مراسم سفره سبز، مشارکت کارکنان و استادان در برپایی سفره افطار در مسجد جامع اقامه نمازجماعت و تقدیر از فرزندان کارکنانی که به سن تکلیف رسیدند برگزار شد.

20101

کد خبر: 664370

وب گردی

وب گردی