عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ساری دانشجوی نمونه کشور شد

مرتضی اخوت فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهی به عنوان دانشجوی نمونه کشور معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور که با حضور دکتر اسحاق جهانگیری‌ معاون رئیس‌ جمهوری، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رؤسای دانشگاه‌ها در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، از عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به عنوان دانشجوی نمونه کشوری تجلیل شد.

مرتضی اخوت فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در رشته مهندسی کامپیوتر -نرم‌افزار و دانشجوی مقطع دکتری تخصصی دانشگاه علم و صنعت ایران و از اعضای فعال باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد ساری در این مراسم به عنوان دانشجوی نمونه مورد تجلیل قرار گرفت.

تاکنون ده مقاله ISI، شش مقاله علمی و پژوهشی، سی مقاله در همایش‌های بین المللی و ده مقاله در همایش‌های ملی از وی به چاپ رسیده است. او که از اعضای برتر باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری است، سال 1392 نیز به عنوان جوان برتر کشور در حوزه علم و فناوری انتخاب شد.

20101

کد خبر: 664377

وب گردی

وب گردی