باند خانوادگی شیشه‌فروشی در نازی‌آباد منهدم شد

ماموران پلیس پایتخت چهار توزیع کننده مخدر شیشه را در نازی آباد دستگیر کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، چندی پیش با ارجاع شکایتی از سوی شهروندان ساکن محدوده نازی آباد، درباره فعالیت مجرمانه اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی، پرونده ای در کلانتری 130 نازی آباد، تشکیل و ماموران انتظامی برای شناسایی و دستیگری متهمان وارد عمل شدند.

مدتی بعد با اخد دستور مقام قضایی و انجام بررسی های بیشتر مشخص شد که چهار عضو یک خانواده در این محله ضمن تشکیل باند تهیه و توزیع مواد مخدر، اقدام به توزیع مواد مخدر صنعتی و توهم‌زا کرده‌اند که این اقدام علاوه بر اینکه سبب تجمع معتادان در محل شده است، موجب ایجاد ناامنی برای شهروندان و ساکنان این محله نیز شده است.

با کسب این اطلاعات و با اخذ دستور قضایی حکم دستگیری متهمان صادر شده و ماموران این کلانتری با همکاری ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای دستگیری متهمان به محل اعزام شدند و در جریان یک عملیت پلیسی هر چهار عضو این باند خانوادگی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

براساس گزارش پلیس پایتخت، در بازجویی های انجام شده هر چهار تن به جرایم خود اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاهشان نیز مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از جمله شیشه و حشیش کشف و ضبط شد. پرونده این افراد پس از تکمیل به دادسرا منتقل شده‌است.

20106

کد خبر: 664548

وب گردی

وب گردی