کشف محموله 88 کیلویی موادمخدر در اتوبان قم/2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا،سرهنگ محمد بخشنده در این‌باره گفت:‌ از مدتی قبل در جریان تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد که فردی به نام «ب» در امر قاچاق و ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای را آغاز کرده‌ است که بر همین اساس رایزنی با مقام قضایی آغاز شده و گروهی از ماموران پس از اخذ مجوزهای لازم اقدامات خود برای شناسایی مخفیگاه و رابطان این فرد را آغاز کردند.

او با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به کشف مخفیگاه این فرد شدند، ادامه داد:‌همچنین در تحقیقات بیشتر مشخص شد که متهم به تازگی مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان خریداری کرده و قصد انتقال آن را با یک دستگاه خودروی سواری به تهران دارد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران محورهای مواصلاتی منتهی به تهران را تحت کنترل قرار داده و پس از چندین ساعت گشتزنی نامحسوس و هدفمند و زیر نظر گرفتن خودروهای عبوری، سرانجام خودروی متهم مورد نظر را در اتوبان تهران- قم، مشاهده کردند.

به گفته بخشنده، یک دستگاه خودروی سواری دیگر نیز این خودرو را اسکورت کرده بود تا در صورت لو رفتن محموله به قصد پشتیبانی وارد عمل شود اما با اقدام به موقع ماموران امکان هر نوع اقدام از وی سلب شد.

او اضافه کرد:‌ماموران پس از اطمینان از وجود محموله قاچاق در خودروها، به راننده دستور توقف دادند اما وی سعی کرد از دست ماموران فرار کند که در پی این اقدام تعقیب گریز میان پلیس و ماموران آغاز شد اما سرانجام راننده هر دو خودرو توسط ماموران دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت: دو متهم در بازجویی های انجام شده در پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به جرم خود اعتراف کردند. همچنین در بازرسی از خودروی این افراد مقدار 88 کیلو و 710 گرم تریاک کشف و ضبط شد.

به گفته بخشنده، این افراد قصد داشتند مواد مخدر را در سطح تهران توزیع کنند که ناکام ماندند.

او با اشاره به تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده، اظهارکرد: دو متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

20106

کد خبر: 664553

وب گردی

وب گردی