نخستین جشنواره زن، خانواده و رسانه تمدید شد

دبیرخانه نخستین جشنواره زن، خانواده و رسانه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به استقبال گسترده روزنامه نگاران و خبرنگاران جهت شرکت در جشنواره، زمان برگزاری نخستین جشنواره ملی زن، خانواده و رسانه به آبان ماه سال جاری موکول شد و مهلت ارسال اثار تا پایان مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز متن اطلاعیه به شرح زیر است:

نخستین جشنواره ملی زن ، خانواده و رسانه با هدف افزایش تعامل میان اهالی رسانه و دولت و تقویت پیوند میان دانشگاه و رسانه در حوزه زنان و خانواده برگزار می شود . از زمان اعلام فراخوان در اردیبهشت ماه سال جاری با توجه به استقبال روزنامه نگاران ، خبرنگاران و فعالان رسانه ای ٧٥٠ اثر تخصصی در محورهای اعلامی مبنی بر چهار محور اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و مشارکت سیاسی به دبیرخانه جشنواره ارسال و ثبت گردیده است .

لازم به ذکر است از اهداف این جشنواره برقراری تعامل هر چه بیشتر میان اصحاب و اهالی رسانه با مسله حوزه زنان و خانواده با هدف توسعه ادبیات اجتماعی خانواده محور و زن ، نشر مسایل زنان و خانواده ،ظرفیت سنجی، آسیب شناسی، ارزشگذاری و تقویت تلاشها و ترغیب خبرنگاران و فعالان رسانه ای حوزه زنان وخانواده به عنوان کنشگران توسعه بوده که این مهم با اهتمام و توجه صاحبان رسانه تا حدودی محقق گردید که شایان تقدیر است . در همین حال برقراری پیوند میان دانشگاه و رسانه جهت بهره گیری از فرصت حضور دانشگاهیان جهت تبیین چالش ها و راهکارها به عنوان دیگر اهداف این جشنواره از اهمیتی بسیار برخوردار است و در این مدت نیز مورد توجه قرار گرفته است .

لذا در راستای نیل به اهداف و تصویب شورای سیاستگذاری جهت بهره مندی از فرصت حضور هر بیشتر اهالی رسانه و دانشگاهیان، برگزاری نخستین جشنواره زن ، خانواده و رسانه به هفته دوم آبان ماه سال جاری موکول و مهلت ارسال آثار تا پایان مرداد ماه تمدید شد .

لازم به ذکر است که علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند تا پایان مردادماه با مراجعه به سایت جشنواره به ادرس women.gov.ir سایت رسمی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اثار خود را ارسال کنند.

105105

کد خبر: 664626

وب گردی

وب گردی