نسخه نهایی Prisma برای اندروید منتشر شد

کار کردن با اپلیکیشن Prisma بسیار لذت بخش و جذاب است، اما تا چندی پیش فقط کاربران سیستم عامل iOS به آن دسترسی داشتند. چند روز قبل نسخه ی آزمایشی این اَپ برای اندروید منتشر شد، اما طی کمتر از دو روز مهلت استفاده از آن به پایان رسید. حال این برنامه به صورت رسمی برای پلتفرم موبایل گوگل منتشر شده و می توانید آن را از پلی استور دریافت کنید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجیاتو، اگر تاکنون در مورد Prisma چیزی نشنیده اید، می توان توضیحی بسیار ساده برای آن ارائه کرد: این برنامه کاربردی در واقع به منظور فیلترگذاری روی عکس استفاده می شود، با این تفاوت که فیلترهای منحصر به فرد تعبیه شده در آن، عکس های شما را به صورتی بسیار خلاقانه به نقاشی تبدیل می کنند.

در این برنامه به صورت پیش فرض 36 فیلتر مختلف وجود دارد که هرکدام حالت نقاشی خاصی را به وجود آورده و البته می توانید شدت اعمال آنها بر روی عکس را نیز تنظیم نمایید.

همچنین تصویر نهایی به صورت مربع بریده شده و با دکمه اشتراک گذاری سریع، می شود به سرعت آن را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام منتشر نمود. در حال حاضر این اپلیکیشن کاملاً رایگان بوده و هیچ گونه خرید درون برنامه ای نیز در آن دیده نمی شود.

لازم به ذکر است طبق تجربه ای که از نسخه بتای Prisma در اندروید داریم، با وجود زیبایی تصویر نهایی به دست آمده، اعمال فیلترها کمی بیش از حد معمول زمان بر بوده و در برخی مواقع برای فعال کردن آنها باید چند بار آیکون مربوطه را لمس کرد. در نتیجه اگر کاربر بخواهد تمامی 36 فیلتر را بر روی عکس مورد نظرش امتحان کند، به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

حال با انتشار نسخه نهایی این اپلیکیشن محبوب و پر کاربر، باید دید آیا پیشرفتی در زمینه سرعت عملکرد حاصل شده یا خیر.

20101

کد خبر: 664721

وب گردی

وب گردی