" مانفردونیا" مرد شماره یک WSBحریف المپیکی روزبهانی

والنتینو مانفردونیا بوکسور ایتالیایی یکی از بهترین مشتزنان وزن 81 کیلوگرم است که سابقه قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، 26 بوکسور در وزن 81 کیلوگرم سهمیه المپیک 2016 ریو را کسب کرده اند که احسان روزبهانی بوکسور شایسته کشورمان نخستین بوکسوری بود که از طریق رقابت های نیمه حرفه ای (APB) به المپیک 2016 ریو راه یافت.

یکی از بوکسورهایی که در وزن 81کیلوگرم در المپیک ریو حضور دارد "والنتینو مانفردونیا" ایتالیایی است که بیتردید یکی از بهترین بوکسورهای سری رقابت های جهانی بوکس (WSB) به شمار میرود.

"والنتینو مانفردونیا" در رقابت های سال 2006 ارتش های اروپا به مدال برنز رسید و پس از آن در تورنمنت آزاد لیتوانی نیز به مدال برنز رسید.

اوج درخشش او کسب مدال طلای رقابت های قهرمانی اروپا در سال 2014 بود و همچنین در سال بعد نیز در پیکارهای اروپایی باکو به مدال نقره رسید.

این بوکسور 26 ساله ایتالیایی در سری رقابت های جهانی بوکس (WSB) در تیم ایتالیا تاندر بازی میکند، در رنکینگ این رقابت ها در وزن 81کیلوگرم نفر اول است و یکی از بهترین بوکسورهای این رقابت ها به حساب می آید.

"مانفردونیا" که از طریق رقابت های WSB سهمیه المپیک 2016 ریو را کسب کرده، در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) در رده سیزدهم قرار دارد

606./601

کد خبر: 664803

وب گردی

وب گردی