تغییر موضع برخی از اعضای لیست امید طبیعی بود

مجلس دهم هم مثل همه مجلس های دیگر مطمئنا بالا و پایین های زیادی به چشم خواهد دید.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان ،با گذشت دو ماه از مجلس دهم شائبه هایی درباره اختلاف نظر جدی در چارچوب فراکسیون امید شنیده می شود که البته این ذهنیت ریشه در تعدای رای محمدرضا عارف در انتخابات هیات رییسه مجلس دارد.

سهیلا جلودار زاده منتخب مردم تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس دهم با گفتن اینکه " مجلس دهم هم مثل همه مجلس های دیگر مطمئنا بالا و پایین های زیادی به چشم خواهد دید. اما این اطمینان در همه لایه های جامعه به وجود آمده است که دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بنای کارش را برای خدمت به منافع ملی و مصالح نظام گذاشته است .

*انتظار داشتید به این زودی ائتلاف امید وارد فضایی شود که چندان آرام نیست؟

من هم این روزها به کرات می شنوم که از وجود اختلاف و حتی چند دستگی در فراکسیون امید اظهاراتی مطرح می شود. اصلا چنین چیزی را نمی توانم بپذیرم و به مردم وعده می دهم که منتخبانشان در بهارستان تمرکز خود را معطوف به این می کنند تا بتوانیم مشکلات عمومی را کاهش بدهیم و فضایی به وجود بیاوریم که مردم نسبت به شرایط اطمینان خاطر داشته باشند.

*اما نمی توان منکر شد که مسایلی وجود دارد؟

به هر حال طبیعی بود که بعد از شروع به کار مجلس تعدادی از آنهایی که با لیست امید به انتخابات ورود کردند، تغییر موضع بدهند. البته از همان روزهای پیش از انتخابات هم واضح بود که تنی چند از چهره ها رای شان در انتخابات هیات رییسه کسی جزء علی لاریجانی نیست. اما من این قضیه که آقای عارف ناراحت یا دلسرد است را به شدت تکذیب می کنم. چون حضور و ورود ما به عرصه انتخابات فقط با این هدف بود که قوه مقننه را از شر، شر رسانی هایی چهره هایی که اصرار به چالش و تنش داشتند، نجات بدهیم که الحمدالله با رای مردم در 7 اسفند این هدف تا حد قابل توجهی محقق شد تا بعد از سه دوره که مجلس به نزاع و هرج و مرج عادت کرده بود، شاهد باشیم که عده ای منطق گرا بر کرسی های بهارستان تکیه زده اند.

*از این بحث بگذریم، چقدر به کارایی مجلس دهم امید دارید؟

مجلس دهم هم مثل همه مجلس های دیگر مطمئنا بالا و پایین های زیادی به چشم خواهد دید. اما این اطمینان در همه لایه های جامعه به وجود آمده است که دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بنای کارش را برای خدمت به منافع ملی و مصالح نظام گذاشته است.

*ممنون؛ حرفی مانده است؟

خیال مردم راحت باشد، اتحاد امیدی ها پابرجاست.

205/201

کد خبر: 665020

وب گردی

وب گردی