رئیس بیمارستان مانع پلمب  بیمارستان شد

بخش های مختلف یک بیمارستان خصوصی تهران پلمپ شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از عصرایران، در حال حاضر بخش های مختلف یک بیمارستان خصوصی در منطقه ولنجک تهران از جمله آی سی یو و سی سی یو و تعداد بسیاری از اتاق های بیمارستان پلمپ شد.
هم اکنون همه بخش های این بیمارستان خصوصی به استثنای بخش اورژانس پلمپ شده است با این حال رئیس و شماری از کارکنان بیمارستان مانع از پلمپ در اصلی بیمارستان می شوند.
قبل از این رئیس مجتمع ویژه رسیدگی به تلفات پزشکی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری از پلمپ دو مرکز پزشکی و بیمارستانی خبر داد.
"قاضی خدایی" با اشاره به پلمپ شدن یکی از بیمارستان های شمال تهران با هماهنگی دانشگاه شهید بهشتی به علت تخلفات متعدد گفت: یک مرکز بزرگ جراحی که سال ها بدون مجوز قانونی فعالیت کرده و مجوز های لازم را کسب نکرده است، امروز بر اساس حکم قانونی پلمپ می شود.
او افزود: یکی از بیمارستان های بزرگ تهران نیز به دلیل استفاده چند باره از "ای پی اف" یکبار مصرف (ای پی اف یک نوع فنر یک بار مصرف پزشکی ست که یکی از مصارف آن وارد شدن در عروق بیمار است که بیشتر در آنژیوگرافی استفاده می شود) 18 میلیارد تومان جریمه شد. پرونده این بیمارستان که متاسفانه با همکاری یکی از شرکت های بزرگ بیمه ای مرتکب این تخلفات می شدند، به صورت ویژه در حال رسیدگی است.
جریمه 4.5 میلیارد تومانی یک متخصص زنان و زایمان
رئیس مجتمع ویژه رسیدگی به تلفات پزشکی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 4.5 میلیارد تومانی یک متخصص زنان و زایمان خبر داد و گقت: این پزشک به صورت غیر مجاز و با انجام سنوگرافی های خاص هزینه های زیادی را به مراجعین خود تحمیل می کرد به طوری که درآمد وی در طول 8 ماه، 2 میلیارد تومان بوده است.
او اضافه کرد: در یک ماه گذشته 5 موسسه غیر مجاز پزشکی در حوزه پوست، مو، لاغری و دندان پزشکی فعالیت داشتند نیز تعطیل شدند.
جریمه 5.5 میلیارد تومانی یک شرکت دارویی
قاضی خدایی با بیان اینکه مشکل عمده در رسیدگی و برخورد با تخلفات پزشکی است، اظهار داشت: یک شرکت پیمانکار دارویی که با دو بیمارستان معروف دولتی در خصوص تامین داروهای داروخانه و تجهیزات پزشکی همکاری می کرد، به دلیل گران فروشی 5/5 میلیارد تومان جریمه شدند.
او افزود: متخلفان با استفاده از خلاهای قانونی از چنگال عدالت فرار می کنند.
رئیس مجتمع ویژه رسیدگی به تلفات پزشکی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: از نمایندگان مجلس می خواهیم بازنگری از اختیارات قانونی سازمان تعزیرات حکومتی داشته باشند تا مجازات ها تاثیر گذار باشد.

105105

کد خبر: 665163

وب گردی

وب گردی