جوابیه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پی درج یک خبر

در پی درج خبری در خبرگزاری ایسکانیوز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جوابیه صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز متن این نامه به این شرح است:

مدیر عامل محترم خبرگزاری ایسکانیوز

با احترام در پی انتشار خبری با عنوان «عضو 6ساله کتابخانه تعطیل شده کانون، برگزیده اول نقاشی اسپانیا» در تاریخ 04/05/95 در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز توضیح اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به حضورتان ایفاد می گردد. لذا با استناد به قانون مطبوعات خواهشمند است دستور فرمایید پاسخ ذیل در آن رسانه منتشر شود.

  • در ابتدا برگزیده شدن همشهری خردسالمان خانم فاطمه عبیری را در بخش نقاشی مسابقه بین المللی نقاشی و پوستر «بنیاد صلح و همکاری» کشور اسپانیا تبریک گفته و برای این کودک هنرمند آرزوی موفقیت های روزافزون داریم.
  • فضای فرهنگسرای اشراق به مدت 23 بدون هیچ گونه قراردادی در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده که فعالیت هایی موازی و مشابه با فعالیت های فرهنگسرا در آن انجام می گرفت. لذا نظر به ایجاد «پارک کتابخانه کودک» براساس مصوبه هیات مدیره سازمان فرهنگی هنری مقرر شد تا مکان مزبور تخلیه و در اختیار فرهنگسرا قرار گیرد.
  • نظر به رایزنی های صورت پذیرفته با ریاست وقت سازمان (جناب آقای خوراکیان) قراردادی دو ساله از 1/4/94 منعقد شد تا کنون بتواند با برنامه ریزی مناسب نسبت به تخلیه مکان مورد نظر اقدام کند که این امر محقق نشد.
  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بدون توجه به زمان دو ساله برنامه ریزی دقیقی برای تخلیه نداشته به این ترتیب به دنبال پیگیری های حقوقی و رسمی در تاریخ های 12/7/94 و 10/11/94 از سوی واحد حقوقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری نسبت به تخلیه مکان مزبور تذکرهای مکرر ابلاغ شد که متاسفانه مورد توجه مسوولان کانون قرار نگرفت. لذا با توجه به پایان چند باره مهلت های مقرر نسبت به تخلیه فضا اقدام شد.
  • متاسفانه مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به رغم آن که خود نیز به خوبی واقفند که تمامی اقدامات سازمان فرهنگی هنری شهرداری قانونی و توام با مدارا بوده (آیا 23 سال فرصت و مدارا برای تخلیه یک مکان که به لحاظ قانونی به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تعلق دارد کافی نیست؟) از هر فرصتی برای طرح مجدد این موضوع بهره جسته و تلاش می کنند با انتقال نادرست واقعیات و اطلاعات به رسانه ها و بدون آن که کلمه ای توضیح درباره مستندات ارائه شده و رفتار فراقانونی شان داشته باشند به تخریب وجهه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بپردازند.

50502

کد خبر: 665171

وب گردی

وب گردی