درایتی در گفت و گو با ایسکانیوز: مطرح کردن احمدی نژاد به دلیل خالی بودن دست جریان اصولگرایی در انتخابات 96 است

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت معتقد است که محمود احمدی نژاد در جامعه ایرانی فاقد جایگاه و پایگاه رای است.

حجت الاسلام مصطفی درایتی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به احتمال حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 خاطرنشان کرد: من معتقدم که آقای احمدی نژاد اصلا چنین جایگاهی در جامعه ما ندارد و تلقی خود من به عنوان یک فرد سیاسی این است همچنین از این گذشته امکان ندارد اصولگراها بتوانند نسبت به وی به یک همگرایی مشخصی برسند.

وی تصریح کرد: البته ما تمایل داریم که اگر مانع خاصی وجود نداشته باشد، احمدی نژاد در یک فضای مناسب تر وارد رقابت انتخابات شود تا شاید از این طریق برخی از دوستان از توهم خارج شوند و اینکه الان این تلقی این چنینی را به جامعه القاء می کنند که رئیس دولت دهم دارای پایگاه رای است، یک تلقی غیر واقعی است.

درایتی تاکید کرد: معتقدم که مطرح کردن نام آقای احمدی نژاد به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ، نوعی بازی است و عمده ترین دلیل خالی بودن دستان جریان اصولگرایی است که چنین فرضیه ای را مطرح می کنند که باید از این جهت برای آن ها ابراز تاثّر کرد.

مشاور رئیس دولت اصلاحات در امور روحانیت تصریح کرد:من اصلا چنین احتمالی را نمی دهم و از فرض حضور مجدد احمدی نژاد درعرصه قدرت نیز چندان خطر قابل قبولی را احساس نمی کنم.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد:جریان مقابل، در آستانه انتخابات نه گزینه به درد بخوری دارد برای اینکه بتواند آن را به جامعه عرضه کند و نه امیدی دارد که بتوانند یک کاندیدای قابل قبول اجماعی را به عرصه انتخابات وارد کند.

204/201

کد خبر: 665305

وب گردی

وب گردی