نوزدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران نیروی زمینی برگزار شد

نوزدهمین همایش افسران ورزش، فرماندهان و مدیران برتر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، نوزدهمین همایش تجلیل از افسران ورزشی نیروی زمینی صبح امروز (چهارشنبه) در ستاد فرماندهی این نیرو و با حضور چهره‌های شاخص نیروهای مسلح و ورزش کشور برگزار شد. در این مراسم که با حضور چهره‌های ورزشی نیروی زمینی نیز همراه بود از ورزشکاران، مربیان و هیات های ورزشی نیروی زمینی تجلیل شد.

امیر مرتضی حسن‌پور مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی در ابتدای مراسم با خیر مقدم به حاضرین در سالن شهید مطهری گزارشی مفصل از فعالیت‌های نیروی زمینی ارائه کرد و گفت: اولویت و تلاش ما آمادگی جسمانی تمامی کارکنان غیور و جان بر کف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل توجه بسیار زیادی به ورزش همگانی و قهرمانی داریم. طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات امیر فرماندهی نیروی زمینی تمام تلاشمان را گذاشته‌ایم تا بتوانیم ورزش را در اولویت برنامه‌هایمان قرار دهیم و در همین راه نیز با تمام محدودیت‌ها مقابله کرده ایم.
مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی با اشاره به فعالیت‌ها و تیم‌داری‌های این باشگاه در رشته‌های مختلف ورزشی ادامه داد: نیروی زمینی در رشته‌های مختلف ورزشی تیم‌داری می‌کند و در بسیاری از لیگ‌های معتبر کشور روی سکو رفته‌است. ما این بستر را فراهم کرده‌ایم تا نیروی زمینی به عنوان حلقه‌ای ارزشمند در ورزش کشور قرار بگیرد و جوانان بتوانند با حضور در این باشگاه دوران ورزشی خود را ادامه داده و رشد کنند.
پس از سخنرانی‌های مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز با خیر مقدم به همه مسوولان و ورزشکاران حاضر در همایش از فعالیت‌های مدیریت تربیت بدنی در زمینه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی صحبت کرد و تاکید داشت که از تمامی این برنامه‌های حمایت‌های ویژه شده و ورزش و توسعه آن در جامعه مورد توجه نیروی زمینی است.
در ادامه با حضور مسوولان نیروهای مسلح و فدراسیون‌های ورزشی از افسران برتر نیروی زمینی تجلیل به عمل آمد.
مدیریت تربیت بدنی نیروی زمینی در این مراسم از حسین اخوت سرپرست تیم ملی امید و الهه احمدی ملی‌پوش تیراندازی که مسافر المپیک ریو خواهد بود نیز تقدیر کرد.
ر نوزدهمین همایش تجلیل از افسران ورزشی نیروی زمینی ارتش، امیر کیومرث حیدری (جانشین فرماندهی نیروی زمینی) امیر مرتضی حسن پور( مدیر تربیت بدنی نزاجا) محمود خوردبین( سرپرست تیم پرسپولیس)، سردار مهرعلی باران چشمه(رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح)، مهدی تاج( رئیس فدراسیون فوتبال)، حسین اخوت( سرپرست تیم ملی امید)،حسین شمس( سرمربی سابق تیم ملی فوتسال)، مجید نامجو مطلق( پیشکسوت فوتبال)، الهه احمدی ( ملی پوش تیم تیر اندازی)، مجتبی تقوی( پیشکسوت فوتبال)، علی مرادی (رییس فدراسیون وزنه‌برداری)، مهدی هاشمی (رییس فدراسیون تیراندازی)، علی مجدآرا (رییس فدراسیون ورزش همگانی) و جمعی از پیشکسوتان ورزش کشور و نیروهای مسلح حضور داشتند.

604/602

کد خبر: 665378

وب گردی

وب گردی