محمد معتمدی با خنیاگران مهر به روی صحنه رفت

دیشب «محمد معتمدی» آثار بهزاد عبدی را به همراه گروه «خنیاگران مهر» در تالار وحدت به روی صحنه برد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این کنسرت، در این اجرا که با قطعه بی‌کلام «پرواز» آغاز شد؛ قطعاتی چون ، « بشنو از نی »، «با باران می‌رقصد»، «در محاصره»، «ماه، سکوت و تو»، «سخن عشق» از ساخته‌های بهزاد عبدی اجرا شد. «رسوای دل» از آثار علی تجویدی پایان بخش سانس نخست این کنسرت بود.همچنین در بخش دوم کنسرت، آثاری چون: «تک‌سوار»، «از یاد رفته»، «حیرانی»، «بزمان» از ساخته‌های بهزاد عبدی و قطعات: «شورج بار» قطعه ارمنی از آثار زوینار هوانسیان و «خوشه چین» از آثار روح الله خالقی اجرا شد. پایان بخش این کنسرت قطعه «طرحی نو» از ساخته‌های بهزاد عبدی و بر مبنای شعری از حافظ بود.

در این اجرا چهره هنرمندان نام‌آشنای عرصه‌های مختلف هنری نیز دیده می‌شد که از جمله آن‌ها می‌توان به «کورس سرهنگ‌زاده» خواننده پیشکسوت ایرانی،«کاظم بهمنی» شاعر معاصر و میلاد عمرانلو سرپرست گروه آوازی تهران که به تازگی مقام‌های بین‌المللی ارزشمندی کسب کرده است دیده می‌شد.

در این اجرا هم‌چنین چهره‌های هنرمندان برجسته عرصه سینما از جمله: «مرجانه گلچین»، «معصومه کریمی»، « بهروز شعیبی ( بازیگر و کارگردان) » «کیهان ملکی» «خسرو معصومی(کاردان سینما)»و «رضا حداد» کارگردان تئاتر دیده می‌شد.

هم‌چنین هنرمندان عرصه موسیقی از جمله «پیروز ارجمند»آهنگساز و مدیرکل سابق دفتر موسیقی، «وحید تاج» خواننده آواز ایرانی، «منیژه گلچین» خواننده پیشکسوت، «میدیا فرج‌نژاد» نوازنده تار و « ارفع اطرایى» در این اجرا حضور داشتند.

بهزاد عبدی، دارنده دو سیمرغ بلورین بهترین موسیقی فیلم برای ساخت موسیقی فیلم هاى آل (١٣٨٨) و مزارشریف (١٣٩٣)، پیش‌تر با آهنگسازی «اپرای مولوی» ، «اپرای حافظ» و «اپرای عاشورا» به چهره‌ای شناخته شده در موسیقی ایران بدل شده بود.

بهزاد عبدی، دارنده دو سیمرغ بلورین بهترین موسیقی فیلم برای ساخت موسیقی فیلم هاى آل (١٣٨٨) و مزارشریف (١٣٩٣)،پیش‌تر با آهنگسازی «اپرای مولوی» ، «اپرای حافظ» و «اپرای عاشورا» به چهره‌ای شناخته شده در موسیقی ایران بدل شده بود.

508502

کد خبر: 665390

وب گردی

وب گردی