مدیرکل امور دانش آموختگان: یکی از بهترین کار، ورود دانشگاه آزاد اسلامی به عرصه محیط زیست بود

مدیر کل امور دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی زمانی پا به عرصه وجود گذاشت که خیل عظیمی از مشتاقان تحصیل جایی برای ادامه تحصیل نداشتند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان تاسیس تاکنون در راهی گام برداشت که بسیاری از ارگان‌ها و دانشگاه‌ها نتوانسته‌اند گام بردارند.

به گزارش ایسکانیوز، طهمورث آقاجانی، در مراسم افتتاحیه جشنواره آشتی با طبیعت در تالار گفتمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر با یک میلیون و هفتصد هزار دانشجو، بالغ بر 5/5 میلیون دانش‌آموخته و 70 هزار پرسنل و میلیون‌ها متر فضاهای آموزشی و پژوهشی یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های جهان به شمار می رود.

مدیر کل امور دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر گام‌های بلندی را برای رقابت با دانشگاه‌های دنیا برداشته است و ورود دانشگاه آزاد اسلامی به دهه چهارم فعالیت خود همزمان با رقابت دانشگاه‌های بین‌المللی در دنیاست و در چند سال اخیر تمام تلاش خود را برای توسعه کمی و کیفی به کارگرفته است.

دکترآقاجانی ادامه داد: امروز جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در محافل علمی دنیا ضمن دارا بودن تولیدات علمی از رتبه‌های بالایی برخوردار است و ورود حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به عرصه محیط زیست یکی از بهترین کارها به شمار می‌آید که امروز از پیچیده‌ترین مشکلات و معضلات در جامعه است.

مدیر کل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه طبیعت مادر ما انسان‌هاست، ادامه داد: تمام نیازهای انسان از طبیعت برطرف می‌شود و مشکلات انسان از زمانی آغاز شد که از آن فاصله گرفت و آموزش از کودکی موجب آشتی انسان‌ها با طبیعت شده چرا که آموزش حلقه گمشده قهر انسان‌ با طبیعت است.

این مقام مسئول همچنین افزود: تمام آرامش روحی، روانی و جسمی ما از طبیعت است و دانشگاه آزاد اسلامی به عرصه‌ای ورود کرد که تاکنون هیچ دانشگاهی به آن وارد نشده است.

دکتر آقاجانی آشتی با طبیعت را خواستار شد و اذعان داشت: همه باید با طبیعتی که مادر، مأمن و آرامش دهنده روح و روان ما است آشتی کنیم تا نسل‌های آینده ما نیز بتوانند از دیدن آن زیبایی‌ها استفاده کنند.

20101

کد خبر: 665537

وب گردی

وب گردی