«این عروسک» به راند آخر رسید

تمرین نمایش «این عروسک» به مراحل پایانی‌اش نزدیک شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، این موسسه اعلام کرد: با ادامه یافتن تمرین تئاتر «این عروسک» به نویسندگی و کارگردانی عزت‌الله مهرآوران برای جشنواره تئاتر رضوی، سیدعباس عظیمی - مدیرعامل این موسسه - همراه جمعی از مدیرانش، در تمرین این نمایش حضور یافت.

نمایش «این عروسک» که از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت در یازدهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی شرکت می‌کند، این روزها مراحل پایانی تمرین‌ را برای بازبینی نهایی طی می‌کند.

یکی از وجوه تمایز این نمایش، حضور هنرمندان پیشکسوت و عضو موسسه به‌عنوان عوامل این نمایش است که از جمله آن‌ها می‌توان به عزت‌الله مهرآوران (نویسنده ، کارگردان و بازیگر)، هوشنگ توکلی (مشاور کارگردان)، محمد میرزمانی (موسیقی)، پروین محبی (طراح صحنه)، مهین میهن (طراح گریم)، افشین بختیار (عکاس) و داود فرشباف رواسانی (خوشنویسی) اشاره کرد.

در خلاصه داستان نمایش «این عروسک» آمده است: یکی از کارکنان راه‌آهن روی سکوی ایستگاه، سبدی می‌بیند که درون آن، نوزاد دختری سه‌ماهه، شیشه شیر و یک عروسک است. مرد تصمیم می‌گیرد بچه را به منزل ببرد و زنش او را بزرگ کند، مرد پسری چهار ساله دارد، مدتی می‌گذرد دختر بزرگ و مهندس معمار می‌شود. اما مادر پیش از مردن به پسرش می‌گوید که او خواهرش نیست، پسر بعد از مدتی عاشق دختر می‌شود، اما دختر در حرم امام رضا (ع) در میان زوار، با نشان دادن عروسک به‌دنبال پدر و مادرش می‌گردد ...

از جمله دیگر عوامل این کار، الهام پریشانی (دستیار کارگردان)، هدا آهنگر (بازیگر) و محمد رحمانی (روابط عمومی) هستند.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر رضوی به دبیری محمود عزیزی از 16 تا 21 مردادماه 1395 به میزبانی استان خراسان شمالی، شهر «بجنورد» برگزار می‌شود.
503502

کد خبر: 665577

وب گردی

وب گردی