بازگشت تعادل به بازار محصولات شیمیایی

معاملات محصولات شیمیایی امروز نسبت به هفته قبل روز آرامی را سپری کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، در گروه محصولات شیمیایی منواتیلن گلایکول، منومر وینیل استات، دی اتیل هگزانول، استایرن منومر و سودکاستیک با رقابت از سوی مصرف کنندگان خریداری شدند.

در همین حال اسیداستیک، دی اتانول آمین، اورتوزایلین و اسید ترفتالیک با قیمت های پایه مورد معامله قرار گرفته و نسبت به هفته های قبل تعادل داشتند.

به این ترتیب منو اتیلن گلایکول فرساشیمی با حجم ۷۴۸ تن عرضه شد و ۱۹۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۹۰۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن ۲ هزارو ۸۲ تومان رقم خورد.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم به صورت سلف و با حجم ۱۱۰۰ تن عرضه شد که ۱۲۹۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۳۹۱ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۲ هزارو ۵۳۴ تومان رقم خورد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم با حجم ۵۵۰ تن عرضه شد که ۳۸۹۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۷۸۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۹۰ تومان بود. عرضه ۲۴۹۶ تنی استایرن منومر پتروشیمی پارس هم ۵۵۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزارو ۳۳۱ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۴۳۹ تومان بود.

سودکاستیک پتروشیمی اروند هم با حجم ۷ هزارتن عرضه شد که ۷۶۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴۰۲ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۴۰۴ تومان رقم خورد.

در همین حال اسیدترفتالیک تندگویان با حجم ۱۵۰ تن ۱۳۰ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۲ هزارو ۱۵۱ تومان مورد معامله قرار گرفت.

۵۵ تن دی اتانول آمین پتروشیمی شازند هم با قیمت پایه ۳ هزا رو ۴۱۰ به فروش رفت.

به این ترتیب حجم معاملات محصولات شیمیایی در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی حدودا ۱۸ هزار و ۵۲۳ تن بود.

601/401

کد خبر: 665585

وب گردی

وب گردی