دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ای که گذشت/از آغاز برنامه میدانی جشنواره ملی آشتی با طبیعت تا تحصیل رایگان و استخدام مدال آوران المپیک ریو

در آستانه شروع بازی های المپیک مجموعه ارگان ها و نهادهای مختلف کشور سعی می کنند با در نظر امتیاز های مناسب از ورطشکاران کاروان المپیک حمایت کنند. در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی در هفته گذشته طرح استخدام و تحصیل رایگان برا ی مدال آوران این بازی ها را تصویب کرد.

در ادامه داغ ترین اخبار شنبه(2 مرداد) تا پنجشنبه (7 مرداد ) را می خوانید.

شنبه 2 مرداد 1395

طه هاشمی خبر داد: آغاز برنامه میدانی جشنواره ملی آشتی با طبیعت از هفته جاری در گیلان

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه عملیاتی و میدانی جشنواره ملی «آشتی با طبیعت» از پنجشنبه هفته جاری در گیلان آغاز می شود و تا دو ماه ادامه می یابد.

دکتر سیدطه هاشمی در این ارتباط بیان کرد: جشنواره ملی صلح ومحیط زیست با عنوان «آشتی با طبیعت» ازمجموعه جشنواره‌ها و برنامه‌های صلح و سلام است که برنامه ریزی برای اجرای آن از زمستان سال گذشته در معاونت دانشجویی و فرهنگی آزاد اسلامی و واحد دانشگاهی رشت آغاز شده است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دکتر حسین‌زاده لطفی: اخذ رشته از وزارت علوم در دوره مدیریت دکتر میرزاده تسهیل شده است

معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های آذربایجانشرقی، آذربایجان غربی و اردبیل گفت: در دوره مدیریت دکتر میرزاده اخذ رشته برای دانشگاه آزاد اسلامی از وزارت علوم تسهیل شده و این موضوع دقت نظر روسای واحدهای دانشگاهی در جذب هیات علمی مرتبط با رشته‌ها را می‌طلبد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

یکشنبه 3 مرداد 1395

دکتر حبیب‌الله اسماعیلی: فعالیت شرکت های دانش بنیان فرهنگی و بازارچه های فن هنر دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی

حبیب‌الله اسماعیلی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در چهارمین گردهمایی تخصصی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی فرهنگی ویژه استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و استان‌های سمنان و گلستان که در مشهد درحال برگزاری است ، هدف از این گردهمایی را مرور برنامه های حوزه دانشجویی فرهنگی دانشگاهدانست و گفت : در کمیسیون فرهنگی هنری کلیات برنامه های کانون ها ، نشریات ، امور هنری و طرح های ماندگار و مفاخر درقالب بخشنامه نشریات و کانونها مورد ارزیابی قرار گرفت .

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

فاطمه طباطبایی: مدیریت واحد پردیس، نشانه توانمندی زنان است/ سیاست‌مداران کارهای بزرگتری به زنان بسپارند

فاطمه طباطبائی، رئیس شورای راهبردی زنان فرهیختهدانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس ضمن ابراز خرسندی از عملکرد دکتر فرح حبیب، رئیس واحد پردیس گفت: مدیریت این واحد الگوی بسیار خوبی است تا بزرگان و سیاست‌مداران باور کنند بانوان توانایی انجام کارهای بزرگ را به بهترین نحو دارند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

رییس مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره): ابلاغ بخش‌نامه‌های بهره‌مندی و کسب امتیازات ویژه ترفیع و ارتقا مدرسان وصیت‌نامه امام خمینی (ره)

رییس مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی (ره) از ابلاغ دو بخشنامه بهره مندی اعضای هیات علمی مدرس درس وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) و نحوه کسب امتیازات ویژه جهت ترفیع و ارتقا و نیز بخشنامه نحوه صدور مجوز تدریس درس وصیت نامه از سوی معاونت آموزشی و معاونت فرهنگی دانشجویی خبر داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

دوشنبه 4 مرداد 1395

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی: مقالات دانشمندان ایرانی در علوم انسانی دنیا معادل صفر است/ مقالات علوم انسانی باید به زبان خارجی ترجمه شود

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره نقش این دانشگاه در توسعه علم کشور گفت:‌ «ما اقدام و عمل جدی در این زمینه انجام دادیم و آیین‌نامه‌هایی نوشتیم که شتاب علمی را سرعت داده در عین حال از نظر کمی و کیفی به تولیدعلم عمق می‌دهد تا از این طریق بتوانیم در توسعه علمی ایران مشارکت بیشتری داشته باشیم.»

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

طه هاشمی: راه‌اندازی اردوهای دانشجویی از خمین تا جماران برای تبیین و معرفی شخصیت امام (ره)

حجت الاسلام دکتر سیدطه هاشمی در مراسم اختتاحیه چهارمین گردهمایی تخصصی میان‌استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد مشهد در محل هتل فردوسی مشهد برگزار شد، درباره برگزاری اردوهای دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه آزاد‌ یک سری اردوهای فرهنگی و یک سری اردوهای علمی در قالب کلاس و مبتنی بر مواد درسی دانشجویان در رشته‌های مختلف تشکیل می‌شود.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

آمادگی همکاری های دو جانبه در زمینه پزشکی و غیرپزشکی بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه جنوا ایتالیا

در دیداری بین مسئولان توسعه روابط بین الملل در علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه جنوا ایتالیا در روز شنبه 2 مرداد ماه جاری صورت گرفت؛ در مورد چگونگی گسترش روابط علمی و پژوهشی بین دو دانشگاه علاوه بر رشته دندانپزشکی، در سایر رشته ها بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد پیش نویس تفاهم نامه از سوی طرف ایتالیایی تنظیم و ارسال شود.

در این نشست که با حضور محمد رضا شمس اردکانی، مدیر توسعه روابط بین الملل در علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، کیوان ساعتی، مسئول روابط بین الملل واحد دندانپزشکی تهران، دکتر آنجلو موسایو، مدیر سرویس روابط بین الملل، دکتراستفانو بندیچنتی، مدیر گروه بخش دندانپزشکی ترمیمی دانشگاه جنوا و عبدالحمید حزینی استاددانشگاه جنوآ برگزار شد؛ بر تداوم برگزاری دوره های مشترک در زمینه دندانپزشکی، که پیش از این برپا شده بود، تاکید و از سوی مسئولین دانشگاه جنوا ایتالیا اظهار تمایل شد تا در سایر رشته های علوم پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی همکاری های دوجانبه صورت پذیرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

سه شنبه 5 مرداد 1395

دکتر میرزاده: امنیت ملی زمینه ساز پیشرفت علمی کشور است/ جذب ایرانیان مقیم خارج در واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر میرزاده نشست شورای استان تهران ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت امام صادق(ع) بنیانگذار مذهب تشیع جعفری وآرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری که هدایت و سکانداری جامعه اسلامی را عهده دار هستند، گفت: درایت و صلابت ایشان باعث شده تاایران در بین کشورهای اسلامی دارای امنیت، قدرت و عزت بوده و در سایه امنیت ملی روز به روز به پیشرفت های علمی بسیاری نائل شود.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

واشقانی فراهانی خبر داد: انجام تحقیقات و پژوهش های بنیادی در مراکز رشد

مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع دانشگاهی این واحد راه اندازی و افتتاح شد.

دکتر واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حرکت هدفمند براساس موقعیت شناسی و هدف سنجی در محیط پیرامون و شناسایی موقعیت های بومی و منطقه ای است و با همه ناملایمات و تحریم هایی که صنعت ما را آزار می دهد انتظار می رود ارتباط بین صنعت و جامعه و همچنین شناسایی نیازهای آن که از اهم ماموریت هاست دردانشگاه صورت گیرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

تشکیل شورای ورزش استان‌ها برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی

اولین گردهمایی روسای شورای ورزش استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی صبح روز سه شنبه با حضور دکتر محمد دادگان برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

هیچ رشته بدون مجوزی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد/ زمان اعلام نتایج آزمون‌های دانشگاه آزاد

نشست خبری انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مجتبی علوی فاضل، سخنگو و بهروز دانشیان، معاون سنجش و پذیرش این دانشگاه در محل سازمان مرکزی برگزار شد.

علوی فاضل در ادامه در پاسخ یکی از خبرنگاران درباره ممیزی رشته های دانشگاه آزاد گفت: در دفترچه های پذیرش سال 95 حتی یک رشته فاقد مجوز در دانشگاه آزاد هم وجود ندارد. بنابراین تمام رشته های دانشگاه آزاد چه با آزمون و چه بیآزمون از دوره کاردانی تا دکتری تخصصی نیز دارای مجوز است و هیچج رشته فاقد مجوزی در این دفترچه ها وجود ندارد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

حجت الاسلام نمازی: کیفی سازی و اثربخشی فعالیت های اداره کل تشکل ها دنبال می شود

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از کیفی سازی و اثربخشی فعالیت های اداره کل در بخشهای مختلف خبر داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

چهارشنبه 6 مرداد 1395

مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی: موضوع محیط زیست یکی از مهم‌ترین اولویت های قابل پیگیری در دانشگاه آزاد اسلامی/حال طبیعت کشور خوب نیست

نشست خبری افتتاحیه « جشنواره آشتی با طبیعت » با حضور مدیر کل فرهنگی اجتماعی و مدیر کل امور دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با جمعی از اصحاب رسانه در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

دکتر حبیب‌الله اسماعیلی مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامیکشور در این نشست، موضوع محیط زیست را یکی از مهم‌ترین اولویت های قابل پیگیری دردانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

مدیرکل امور دانش آموختگان: یکی از بهترین کار، ورود دانشگاه آزاد اسلامی به عرصه محیط زیست بود

مدیر کل امور دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی زمانی پا به عرصه وجود گذاشت که خیل عظیمی از مشتاقان تحصیل جایی برای ادامه تحصیل نداشتند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان تاسیس تاکنون در راهی گام برداشت که بسیاری از ارگان‌ها و دانشگاه‌ها نتوانسته‌اند گام بردارند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

تحصیل رایگان و استخدام مدال آوران المپیک ریو در دانشگاه آزاد اسلامی

تحصیل رایگان، جایزه نقدی و استخدام مدال آوران دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات المپیک و پارالمپیک ریو از جمله پاداش هایی است که این دانشگاه برای دانشجویان خود که در المپیک و پارالمپیک حضور دارند، در نظر گرفته است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

جلسه ۱۶۹ هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی/ توسعه فرهنگی و تسریع و تسهیل در تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان فرهنگی

صدوشصت‌ونهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر حمید میرزاده برگزار شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

پنجشنبه 7 مرداد 1395

در شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران چه گذشت؟/کیفی سازی در دهه چهارم دستاورد دانشگاه آزاد اسلامی

در هفته گذشته جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان با حضور دکتر میرزاده و روسای واحدهای این استان برگزار شد.

نوابخش رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی درباره دستاورهای آخرین جلسه شورای استان تهران گفت: جلسه بسیار خوبی با حضور تمام اعضا برگزار شد. با توجه به نظری که دکتر میرزاده درباره ارتباط چهره به چهره با روسای دانشگاه ها دارد و با توجه به اینکه استان تهران بیش از 25 واحد و مرکز دانشگاهی دارد و بیش از 400 هزاردانشجو که اکثر آن ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند و همچنین بیش از 17 هزار و 800 هیات علمی به صورت تمام وقت، نیمه وقت و پاره وقت با واحدهای استان تهران ارتباط دارند، موضوعات مهمی در این جلسات مطرح می شود که مطمئنا با کیفی سازی همراه خواهد بود.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید.

کد خبر: 665811

وب گردی

وب گردی