Gear S3 نسل جدید ساعت های هوشمند سامسونگ ، در IFA امسال رونمایی می‌شود

حالا که هفته‌ آینده گلکسی نوت ۷ سامسونگ معرفی خواهد شد، شاید از خودتان پرسیده باشید آیا سامسونگ محصول دیگری برای رونمایی در نمایشگاه امسال IFA دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، این رخداد سالانه‌ی الکترونیک، که شهریور برگزار می‌شود، معمولا محل رونمایی از تبلت‌های قدرتمند این شرکت بوده است. گرچه از سال گذشته، این شرکت تصمیم گرفته از محصولات‌اش را کمی جلوتر و در مرداد ماه رونمایی کند؛ گفته شده این کار برای ایجاد یک وقفه تا زمانی است که اپل اواخر شهریور از آیفون‌اش رونمایی کند. شاید سامسونگ در IFA 2016 چیزی برای رو کردن داشته باشد؛ شایعات مبنی بر این هستند که ساعت هوشمند سامسونگ، Gear S3 از نسل Gear S2 که سال گذشته راهی بازار شد، در نمایشگاه IFA رونمایی می‌شود.

چند وقت پیش چند طراحی برای نسخه‌ی محدودی از ساعت دیدیم که توسط شرکت جواهر و ساعت‌ساز گریسونگونو (De GRISOGONO) طراحی شده بود. این شرکت در طراحی نسخه‌ی محدود Gear S2 هم با سامسونگ همکاری کرده بود. تصاویر یک ساعت صفحه گرد را نشان می‌داد و دلالت بر این داشت که ساعت هوشمند جدید سری Gear این بار هم گرد خواهد بود.

روز گذشته یک وبلاگ با محتوای تکنولوژی که معمولا از شایعات شرکت سامسونگ خبردار می‌شود، با قطعیت تایید کرد در نمایشگاه IFA 2016، از ساعت هوشمند Gear S3 رونمایی خواهد شد. در حالی که در این وبلاگ مشخصا به گرد بودن صفحه‌ی ساعت اشاره نشده، نمی‌توان با قطعیت درباره‌ی طراحی آن را پیش‌بینی کرد.

نمایشگاه IFA 2016، روزهای ۱۲ تا ۱۷ شهریور در برلین برگزار می‌شود و باید تا آن زمان صبر کرد و دید آیا سامسونگ Gear S3 را معرفی خواهد کرد.

20101

کد خبر: 665829

وب گردی

وب گردی