جزئیات برگزاری آزمون عملی رشته‌های هنری کنکور ۹۵ منتشر شد

جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه و زمان و مکان برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی گروه هنر در آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی نقاشی، ارتباط تصویری، هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و لباس، طراحی صنعتی، ادبیات نمایشی، مجسمه‌سازی، موسیقی ایرانی و جهانی، کتابت و نگارگری، آهنگسازی، بازیگری (کارگردانی)، طراحی صحنه، نمایش عروسکی و عکاسی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ روز جمعه ۱۵ مرداد برگزار می شود.

الف) رشته‌های‌ تحصیلی نقاشی‌، ارتباط تصویری‌، کاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه، طراحی لباس و طراحی صنعتی:

کارت شرکت در آزمون داوطلبانی ‌که درجلسه آزمون تستی گروه آزمایشی هنر (بعد از ظهر پنجشنبه ۲۴ تیر ۹۵)حاضر بوده اند و نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی این رشته‌ها در موعد مقرر در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اقدام کرده‌اند، از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ مردادماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش قابل پرینت است.

آن دسته از داوطلبانی که موفق به پرینت کارت خود نشده‌اند و یا مغایرتی در کارت خود مشاهده می کنند، می‌توانند منحصراً در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه‌ ۱۳ و ۱۴ مرداد ۹۵ از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ ظهر و از ساعت ۱۴:۰۰­ تا ۱۸:۰۰ بعدازظهر به نماینده رفع نقص سازمان سنجش مستقر در شهرستان محل برگزاری آزمون مراجعه کنند.

فرآیند آزمون درس‌ طراحی‌ رشته‌های تحصیلی نقاشی‌، ارتباط تصویری‌، کاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و طراحی لباس از ساعت‌ ۸:۰۰ صبح‌ روز جمعه ۱۵ مرداد ۹۵ و آزمون رشته طراحی صنعتی از ساعت ۱۴:۳۰ (۲:۳۰ بعداز ظهر) روز جمعه ۱۵ مرداد ۹۵ آغاز می‌شود که داوطلبان لازم است نیم ساعت قبل شروع فرآیند در حوزه امتحانی حاضر باشند.

آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون درج شده است.

لوازم و وسایل مورد نیاز: پرینت کارت آزمون طراحی، شناسنامه‌ عکسدار یا کارت‌ ملی، تخته شاسی به ابعاد A۳، مدادهای‌ (رنگی- سیاه‌- طراحی و اتود) پر رنگ‌ و نرم، پاک کن‌ و تراش، خط‌کش‌، گونیای‌ کوچک‌، پرگار و گیره‌های ‌کاغذی.

جدول آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون عملی و طراحی رشته‌های‌ تحصیلی نقاشی‌، ارتباط تصویری‌، کاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه، طراحی لباس و طراحی صنعتی با توجه به استان محل اقامت

شهرستان‌ برگزاری‌آزمون

استان محل اقامت داوطلبان دانشگاه محل رفع نقص آدرس محل رفع نقص کارت آزمون
تهران تهرا ن- البرز- سمنان- مرکزی- همدان- قم و خارج کشور دانشگاه سوره تهران - خیابان آزادی - بین خیابان آذربایجان و خوش - نبش کوچه کامیاران - دانشگاه سوره
تبریز آذربایجان ‌شرقی- آذربایجان ‌غربی- اردبیل - کردستان دانشگاه تبریز تبریز- بلوار ۲۹ بهمن-ساختمان کتابخانه مرکزی قدیم- مدیریت امور آموزشی
اصفهان اصفهان- چهار محال و بختیاری- یزد دانشگاه اصفهان اصفهان -میدان آزادی (دروازه شیراز)-بلوار دانشگاه-درب شمالی دانشگاه اصفهان-ساختمان آموزش دانشگاه –دفتر ستاد آزمونهای دانشگاه اصفهان
شیراز بوشهر- فارس- کهگیلویه و بویراحمد مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز شیراز- خیابان ساحلی غربی-مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
اهواز ایلام - خوزستان - لرستان- کرمانشاه مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان اهواز- جاده گلستان- انتهای بلوارپردیس - مجتمع آموزش‌عالی جهاد دانشگاهی ‌خوزستان
مشهد خراسان (رضوی- شمالی- جنوبی) دانشگاه فردوسی مشهد مشهد- دانشگاه فردوسی مشهد - مدیریت آموزشی دانشگاه
کرمان سیستان ‌و بلوچستان-کرمان- هرمزگان آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره یک شهید چمران کرمان کرمان- خیابان شهید مصطفی خمینی- ابتدای اتوبان هفت باغ
رشت گیلان- زنجان- قزوین دانشگاه گیلان رشت - پردیس دانشگاه گیلان واقع در بلوار حافظ - خیابان ملت - روبروی پارک‌شهر
بابلسر مازندران- گلستان دانشگاه مازندران-بابلسر بابلسر- خیابان پاسداران- سازمان مرکزی دانشگاه مازندران

تذکر مهم: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر رشته‌های فوق، علاقمندی خود را به شرکت در آزمون عملی رشته کتابت و نگارگری هم اعلام کرده اند توجه داشته باشند که آزمون عملی رشته کتابت و نگارگری منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

لذا به منظور رفاه حال این دسته از داوطلبان ترتیبی اتخاذ شده چنانچه در یکی از مراکز خارج از تهران با توجه به جدول فوق اقامت داشته باشند، حوزه امتحانی آنان در آزمون رشته‌های‌ تحصیلی نقاشی‌، ارتباط تصویری‌، کاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه، طراحی لباس و یا طراحی صنعتی، شهر تهران تعیین شود لذا برای حضور در جلسه آزمون باید به آدرس مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.

ب) رشته‌های تحصیلی ادبیات نمایشی، مجسمه‌سازی، موسیقی ایرانی و جهانی، آهنگسازی، بازیگری - کارگردانی، طراحی صحنه، نمایش عروسکی و عکاسی:

پرینت کارت برای داوطلبان رشته‌های بند «ب» ۴۸ ساعت قبل از تاریخ برگزاری آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت خواهد بود.

محل و زمان رفع نقص و برگزاری آزمون عملی و تخصصی رشته‌های مذکور بر اساس جدول است.

جدول‌ برنامه‌ زمان و مکان رفع نقص و برگزاری آزمون عملی و تخصصی رشته‌های ادبیات نمایشی، مجسمه‌سازی، موسیقی ایرانی و جهانی، آهنگسازی، بازیگری - کارگردانی، طراحی صحنه، نمایش عروسکی و عکاسی

نام رشته زمان آزمون (به ترتیب حرف اول نام خانوادگی) محل رفع نقص و برگزاری آزمون
ادبیات نمایشی

خواهران: الف تا ح شنبه ۹۵/۵/۲۳

خواهران: خ تا ظ یکشنبه ۹۵/۵/۲۴

خواهران: ع تا ل دوشنبه ۹۵/۵/۲۵

خواهران: م تا ی روز سه‌شنبه ۹۵/۵/۲۶

برادران: الف تا خ روز چهارشنبه ۹۵/۵/۲۷

برادران: د تا غ پنجشنبه ۹۵/۵/۲۸

برادران: ف تا ی روز جمعه ۹۵/۵/۲۹

پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران-خیابان انقلاب-درب اصلی دانشگاه
بازیگری- کارگردانی

خواهران: الف تا چ شنبه ۹۵/۵/۲۳

خواهران: ح تا س یکشنبه ۹۵/۵/۲۴

خواهران: ش تا ق دوشنبه ۹۵/۵/۲۵

خواهران: ک تا ی روز سه‌شنبه ۹۵/۵/۲۶

برادران: الف تا ذ روز چهارشنبه ۹۵/۵/۲۷

برادران: ر تا ف پنجشنبه ۹۵/۵/۲۸

برادران: ق تا ی روز جمعه ۹۵/۵/۲۹

پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران-خیابان انقلاب-درب اصلی دانشگاه
طراحی صحنه

خواهران: الف تا چ شنبه ۹۵/۵/۲۳

خواهران: ح تا ش یکشنبه ۹۵/۵/۲۴

خواهران: ص تا ل دوشنبه ۹۵/۵/۲۵

خواهران: م تا ی روز سه‌شنبه ۹۵/۵/۲۶

برادران: الف تا ح روز چهارشنبه ۹۵/۵/۲۷

برادران: خ تا ع پنجشنبه ۹۵/۵/۲۸

برادران: غ تا ی روز جمعه ۹۵/۵/۲۹

پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران-خیابان انقلاب-درب اصلی دانشگاه
نمایش عروسکی

خواهران: الف تا چ شنبه ۹۵/۵/۲۳

خواهران: ح تا ش یکشنبه ۹۵/۵/۲۴

خواهران: ص تا ک دوشنبه ۹۵/۵/۲۵

خواهران: گ تا ی روز سه‌شنبه ۹۵/۵/۲۶

برادران: الف تا ز روز چهارشنبه ۹۵/۵/۲۷

برادران: س تا ک پنجشنبه ۹۵/۵/۲۸

برادران: گ تا ی روز جمعه ۹۵/۵/۲۹

پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران-خیابان انقلاب-درب اصلی دانشگاه
عکاسی

خواهران: الف تا ش روز دوشنبه ۹۵/۵/۱۸

خواهران: ص تا ی روز سه‌شنبه ۹۵/۵/۱۹

کلیه برادران روز چهارشنبه ۹۵/۵/۲۰

پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران-خیابان انقلاب-درب اصلی دانشگاه
مجسمه سازی

خواهران: الف تا غ دوشنبه ۹۵/۵/۱۸

خواهران: ف تا ی روز سه‌شنبه ۹۵/۵/۱۹

تمام برادران روز چهارشنبه ۹۵/۵/۲۰

پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران-خیابان انقلاب-درب اصلی دانشگاه
موسیقی ایرانی

برادران: دوشنبه ۹۵/۵/۲۵

خواهران: سه‌شنبه ۹۵/۵/۲۶

هنرستان موسیقی پسران- تهران - خیابان ولی‌عصر-تقاطع خیابان امام‌خمینی-روبروی موزه ملی قرآن کریم- جنب تالار محراب – طبقه دوم

موسیقی جهانی

برادران: شنبه ۹۵/۵/۲۳

خواهران: یکشنبه ۹۵/۵/۲۴

هنرستان موسیقی پسران- تهران - خیابان ولی‌عصر-تقاطع خیابان امام‌خمینی-روبروی موزه ملی قرآن کریم- جنب تالار محراب – طبقه دوم
آهنگسازی پنج‌شنبه و جمعه ۲۱و ۹۵/۵/۲۲ خواهران و برادران ( شروع آزمون تشریحی آهنگسازی صبح روز پنج‌شنبه ۹۵/۵/۲۱ رأس ساعت ۸:۰۰ صبح) هنرستان موسیقی پسران- تهران - خیابان ولی‌عصر-تقاطع خیابان امام‌خمینی-روبروی موزه ملی قرآن کریم- جنب تالار محراب – طبقه دوم

تمامی داوطلبان لازم است با توجه تاریخ تعیین شده جهت تعیین نوبت آزمون قبل از ساعت ۸:۰۰ صبح (از ساعت ۷:۳۰) روز برگزاری آزمون در محل حوزه حضور داشته باشند.

داوطلبان مجموعه نمایش لازم است رزومه کامل مکتوب و نمونه فعالیتهای هنری را در جلسه آزمون همراه داشته باشند.

داوطلبان رشته مجسمه‌سازی ضروری است تخته شاسی بزرگ، کاغذ مناسب طراحی، مداد، پاک کن و تراش به همراه داشته باشند.

داوطلبان رشته عکاسی از عکسهای شاخص خود، چند نمونه پرینت در جلسه آزمون به همراه داشته باشند.

در رشته موسیقی ایرانی تسلط کامل به یکی از سازهای موسیقی سنتی ایران (به استثنای سازهای ضربی) و مبانی نظری و عملی موسیقی ایرانی و نیز تسلط لازم به سرایش و شنوایی و در رشته موسیقی جهانی تسلط لازم به یکی از سازهای موجود در ارکسترهای سمفونیک (به استثنای سازهای ضربی) و مبانی نظری و عملی موسیقی جهانی و نیز تسلط لازم به سرایش و شنوایی داشته باشند.

در رشته آهنگسازی مفاد آزمون در ۲ بخش، بخش اول: هارمونی به صورت کتبی شامل یک سوال باس شماره گذاری شده- سازشناسی ایرانی و جهانی به صورت کتبی ۱۵ سوال (۵ سوال سازشناسی ایرانی و ۱۰ سوال ساز شناسی جهانی)، بخش دوم: مبانی نظری موسیقی شامل سرایش و تربیت شنوایی و پیانو است.

ج) رشته تحصیلی کتابت و نگارگری:

پرینت کارت ورود به جلسه آزمون عملی و تخصصی رشته کتابت و نگارگری با توجه به تاریخ برگزاری آزمون مذکور از روز سه‌شنبه ۹۵/۵/۱۲ تا روز چهارشنبه ۹۵/۵/۱۳ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دریافت خواهد بود.

آن دسته از داوطلبانی که موفق به پرینت کارت خود نشده‌اند و یا مغایرتی در کارت خود مشاهده می کنند، می‌توانند منحصراً در روز چهارشنبه ۹۵/۵/۱۳ از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ ظهر و از ساعت ۱۴:۰۰­ تا ۱۸:۰۰ بعدازظهر به نماینده رفع نقص این سازمان مستقر در آدرس مندرج در جدول مراجعه کنند.

فرآیند آزمون عملی رشته کتابت و نگارگری از ساعت ۸:۰۰ آغاز خواهد شد و داوطلبان لازم است نیم ساعت قبل از شروع فرآیند در حوزه امتحانی مربوط حاضر باشند. به همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل شناسنامه و یا کارت ملی الزامی است.

عدم حضور در آزمون عملی به منزله انصراف تلقی خواهد شد. ضمنا امکان تکرار و یا برگزاری مجد آزمون بعد از تاریخ تعیین شده به هیچ عنوان میسر نیست. آ

درس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون درج شده است.

داوطلبان رشته‌ کتابت و نگارگری لازم‌ است‌ خودکار، مداد و پاک کن نرم، تخته شاسی به ابعاد A۳، مدادهای طراحی B۲، B۴ و B۶ را در جلسه آزمون همراه داشته باشند. داوطلبان از الصاق کردن هرگونه کاغذ، کاغذ پوستی و غیره به کار عملی خودداری کنند.

با توجه به اینکه به طرحهای مقدماتی و اتودهای اولیه آنها توجه می‌شود لذا بهتر است داوطلبان آنها را پاک نکنند. هیچ یک از داوطلبان اجازه آوردن وسایل اضافی اعم از کتاب، جزوه، تلفن همراه، پیجر، نوت­ بوک و هرگونه وسیله الکترونیکی مجهز به دوربین فیلم­برداری و یا عکس­برداری و غیره(به جز موارد خواسته شده فوق) را ندارند.

استفاده از هر گونه کتاب طراحی، کاغذ (به جز آنهایی که در جلسه آزمون به داوطلبان داده خواهد شد) تصاویر متفرقه در جلسه آزمون اکیداً ممنوع بوده و در صورت مشاهده تقلب محسوب می‎شود.

در حین انجام پروژه، قدم زدن، سرکشی بر روی کار دیگران، هر نوع پرسش و پاسخ و کمک به دیگران مجاز نبوده و در صورت انجام آن به عنوان تقلب محسوب خواهد شد.

هر گونه کولاژ کردن، چسباندن و نصب کردن مصالح متفرقه بر روی پروژه عملی یا تشریحی ممنوع است.

جدول محل و زمان رفع نقص و برگزاری آزمون عملی و تخصصی رشته‌ کتابت و نگارگری

نام رشته

زمان آزمون (به ترتیب حرف اول نام خانوادگی) محل رفع نقص و برگزاری
کتابت و نگارگری صبح پنجشنبه ۹۵/۵/۱۴ تهران - خیابان آزادی - بین خیابان آذربایجان و خوش - نبش کوچه کامیاران – دانشگاه غیر انتفاعی سوره

20101

کد خبر: 665849

وب گردی

وب گردی